το πρώτο μου ποστ….!

Standard

Χαίρομαι που ξέρω τι να γράψω στο πρώτο μου ποστ.
Διαβάζω τα blogs άλλων ανθρώπων εδώ και καιρό και πάντα έλεγα ότι εγώ δε θα είχα τίποτα να γράψω αν έφτιαχνα ένα. Μέχι που έπεσα σε αυτό το blog πριν ένα μήνα περίπου. Μου φάνηκαν πολύ παράξενα όλα αυτά, νόμιζα ότι οι γιατροί είναι ακόμα όπως στα παιδικά βιβλία, με τις ωραίες μπλούζες με την κόκκινη καρδούλα, προσφέρουν γλυκάκια στους ασθενείς, τους κρατούν το χέρι για να μην φοβούνται και ξυπνάνε στη μέση της νύχτας για να προσφέρουν παρηγοριά. Μετά έψαξα και διάβασα και ότι άλλο γράφτηκε για την ιστορία της Αμαλίας από άλλους bloggers και κατάλαβα. Και πολλές φορές ένιωσα πολύ οργισμένη και θυμωμένη και θλιμμένη. Δεν θέλω καν να σκέφτομαι ότι αυτό συνέβη και σε ανθρώπους που εγώ ήξερα. Έφτασα στο σημείο να ψάχνω πόσα χρόνια τρώνε αυτοί που φακελώνονται. Επειδή εκτός του ότι δεν τους τσακώνεις εύκολα έχουν και δόντια παντού, κατέληξα στο ότι οι παλιές ταινίες συμμορίας, με διάφορες όμορφες πράξεις όπως το κάψιμο αυτοκινήτου κτλ, αποκτούν εκ νέου ένα νόημα.

Ύστερα απ’ όλη αυτήν την ενασχόληση για να λέμε την αλήθεια δεν έχω πάρα πολλές ελπίδες ότι αυτά που συνέβησαν στην Αμαλία θα πάψουν να συμβαίνουν. Αλλά είμαι σίγουρη ότι όλοι γνωρίζουμε κι από μία Αμαλία, κάποιον που βρίσκεται σε μια δύσκολη κατάσταση και βρίσκεται απέναντι στη γαιδουριά των κακών ανθρώπων, κι εγώ γνωρίζω. Πολλά μπορούν να συμβούν αν φροντίσουμε ο καθένας λιγάκι τη δική μας «Αμαλία». Να δείξουμε ότι όσοι αντιμετωπίζουν έτσι τους ανθρώπους μας δε θα έχουν καλό τέλος.

Νομίζω πως αυτό που μου έδωσε μια καλή σπρωξιά για να φτιάξω το blog είναι αυτό που είχε πει η Αμαλία, «…δεν ξέρω πώς θα δώσω σε αυτούς τους ανθρώπους να καταλάβουν ΠΟΣΟ σημαντικοί είναι… και πονάω γι’ αυτό.»
Μιλούσε για όσους την είδαν σαν άνθρωπο και όχι σαν πορτοφόλι.

Όχι ότι μας συγκρίνω βέβαια, αλλά αυτή η φράση μου θυμίζει κάτι που λέω κι εγώ καμιά φορά. Έτσι ανάμεσα σε όλους τους άλλους λόγους που έφτιαξα το blog μου (κυρίως για να γίνω διάσημη βέβαια :)) είναι και το ότι ελπίζω κάποιοι να το διαβάσουν και να καταλάβουν πράγματα που συνέχεια δεν καταφέρνω να εξηγήσω όντας ένα ον σε συνεχή και απόλυτη σύγχυση…… ;))

2 responses »

Σχολιάστε

