Σπιτικά στριμώγματα

Standard

Στο σπίτι είμαστε πολλοί. Πολλοί. Πολλοί. Εντάξει μην το παρακάνω, απλά είμαστε πολλοί. Έξι παιδιά και δύο γονείς και πολλά έπιπλα (τα έπιπλα είναι σημαντικά γιατί άμα βιάζεσαι πρωί πρωί να βρεις την κάλτσα σου ας πούμε, το τραπεζάκι σε δυσκολεύει περισσότερο απ’ τον μπαμπα…) Τεσπά, δεν είναι ότι με ενοχλεί αυτή η πολυκοσμία, έχει και την πλάκα της μιας και είμαστε πολύ αγαπημένοι όλα τα αδερφάκια, αλλά όπως και να το κάνουμε, είναι κάτι ώρες που θες την ησυχία σου βρε παιδί μου! Αλλά που να την βρεις? Έλα και πες μου!

Γυρνάω χθες από τη σχολή, από μια εξέταση, πτώμα. Μπαίνω στο σπίτι και αντιλαμβάνομαι ότι ακούω τον πιο αλλόκοτο και δυνατό θόρυβο που έχω ακούσει ποτε!! Αλλά μέσα στην κούραση μου λέω, βρε μπα, τρελάθηκα, αυτό είναι όλο! Αλλά ooooοχι, αυτή η μέρα που θα τρελαθώ δεν έχει έρθει ακόμα! Πετάω τσάντες και παπούτσια όπου να ‘ναι (καλά αυτό είναι ένα άλλο θέμα… είμαι ξεφτέρι στην ακαταστασία :-)) και πάω να αράξω στο δωματιάκι μου, να βάλω τη μουσικούλα μου να χαλαρώσω σαν άνθρωπος! Και τότε ξαφνικά καταλαβαίνω τι είναι αυτός ο αλλόκοτος θόρυβος, αυτή η βιβλική οχλοβοή. Είναι πολύ απλό: ήταν το ρεμιξάκι που προκύπτει αν αναμείξεις τις κραυγές των Manowar με την κιθάρα του Αγγελάκα και τον Τάκι Τσαν να τα χώνει στο τέρμα παρέα με το «πιο ψηλά απ’ όσο φαντάζεσαιαιαι» που τσιρίζει κάποιος μαζί με τον Μιχαλάκη ενώ την ίδια στιγμή σκάει στο καπάκι το χιτάκι του Βέρτη και με αποτελειώνει! Εκεί να δεις πόνος και καημός κύριε Βέρτη. Πες το μου ξαναααααά ότι είναι εδώ τα παιδιάαααα….

Οκκκκ!!! Χαίρομαι που τα brothers και sisters είναι τόσο μουσικόφιλα! Αυτή είναι χαρωπή και ποικιλόχρωμη οικογένεια! Στη τσάντα μου ήταν το καινούργιο cdάκι του Federico Aubele. Ε τώρα δεν κόλλαγε, πολλή κουλτούρα! Άστο γι’ αύριο :-)

8 responses »

  1. Τι ωραία οικογένεια. Ε, και τι έγινε που δεν έχει ησυχία. Υγεία να υπάρχει και τίποτα άλλο. Τους αγωνιστηκούς μου χαιρετισμούς στο μέλος της οικογένειας που ακούει Manowar.

  2. θα τους δώσω, θα τους δώσω, μην ανησυχείς!! μήπως ακούς και Helloween? γιατί αυτό είναι το soundtrack που παίζει τώρα στο πέρα δωμάτιο… :-)

  3. α ρε φωτεινούλα!
    το να υπάρχει κόσμος και φασαρία στο σπίτι ειδικά απο παιδικές φωνές ή ακόμη και απο τα τραγούδια που ευχαριστούν τις παιδικές ψυχούλες, είναι ευλογία!
    έχετε μια ζωή για την πάρτη σας και καντε την ό,τι θέλετε: τραγουδήστε, φωνάξτε, καντε τα πάντα!
    ζήστε το σήμερα γιατί το αυριο, μεθαύριο θα είναι χτες!!!
    όπως λες και εσύ » ανεβείτε στο αυτοκίνητο, στο αεροπλάνο, στο λεωφορείο, στο τρένο και ταξιδέψτε!!»
    ταξιδεψτε με την ταχύτητα που είαι ίση αν όχι μεγαλύτερη απο αυτήν του φωτός: την ταχύτητα της σκέψης και του μυαλού!
    καντε βολτες μεσα απο μουσικες, γελια, χαρες ακόμα και δάκρυα…απλά να ακούγεστε!!
    φιλιά!

    (δεν ξέρω γαλλικά…τι σημαίνει ο τίτλος του μπλογκ σου?)

  4. όντως είναι ακριβώς όπως το λες, ευλογία. αυτό δεν το αμφισβητούμε ποτέ! :-)
    έπρεπε να το γράψω στα γερμανικά ε? εμ, δεν ξέρω! σημαίνει….: το κεφάλι μου είναι τρύπιο…… αλλά δεν με πειράζει καθόλου, είναι μια χαρά! :-)

  5. bingo! όλη μέρα… αν δεν είναι σπίτι να ακούει θα είναι στο μετρόπολις να αγοράζει cd! ωραία θα του πω ότι υπάρχει εκεί έξω ένας αλληλέγγυος blogger!

  6. και πού να σου πω, έχω δει και άλλες οικογένειες με τα διπλάσια μέλη :)) αντέχει, αντέχει, είναι παλικάρι η μαμά!

Σχολιάστε

