Αγχος γιατρέ μου?

Standard

-Ναι κοπελίτσα. Άγχος.

-Μα…. αναρωτιέμαι, γιατί? Ξέρω! Είναι μέσα μου ένα μικρό παιδάκι που το λένε άγχος. Αλλά γιατί μου μιλάει? Δεν μπορεί να σταματήσει?

-Και που να ξέρω εγώ παιδί μου? Τι σου λέει?

-Πες ρε βλαμμένο στο γιατρό, τι θες να πεις, να ησυχάσουμε!

ΑΓΧΟΣ: -Θα πω, όχι που θα σε φοβηθώ. Δε μου λες, τη θυμάσαι την Πηνελόπη? Ναι, την Πηνελόπη που πηγαίνατε μαζί σχολείο! Τι σκέφτεσαι ρε ούφο, την Πηνελόπη λέω. Ξέρεις που είναι η Πηνελόπη? Στο Superdonian Μarvellous New York Universitus και κάνει διδακτορικό πάνω στη μελέτη της ακτίνας των πλανητών! Το ήξερες βρε άχρηστη ότι ο Ερμής θα εξαερωθεί μετά από κάποια χρόνια?

-Τι δουλειά έχω εγώ με τους Ερμήδες?

AΓΧΟΣ: -Αααα, δεν έχεις δουλειά, μάλιστα. Με τι έχεις δουλειά? Μήπως με τους υπολογιστές? Λέμε τώρα…

-Εεεε, ναι….

AΓΧΟΣ: -Μάλιστα… με τους υπολογιστές… μάλιστα…

-Μα καλά τι σχέση έχουν αυτά? Τι θες από μένα? Γιατί δε με αφήνεις ήσυχη? Πες του γιατρέ!

AΓΧΟΣ: -Λοιπόν άσε το γιατρό ήσυχο. Πού θα βρεις δουλειά? Ε? Μη μιλάς, τώρα μιλάει το άγχος οπότε δεν έχει κουβέντα! Πότε θα τελειώσεις αυτή τη σχολή σου? Ξέρω ξέρω, καθυστέρησες και δε διάβαζες και τώρα σου έπεσαν όλα μαζί. Καλά να πάθεις! Αλλά τι ρωτάω? ‘Οταν τελειώσεις εσύ τη σχολή, εγώ θα εχω πάει φαντάρος.

-Μα διαβάζω….

AΓΧΟΣ: -Και λοιπόν? Τώρα που θα πάρουν πτυχίο όλοι οι φίλοι σου εσύ τι θα κάνεις? Α, και σε εκείνη τη δουλειά που πήγαινες δε σου άρεσε και πολύ ε? Αντί να ξεστραβωθείς να μάθεις τίποτα. Μόνο 1+1=2 στα παιδάκια ξέρεις να διδάσκεις! Μετά ποιος σου φταίει? Κι αφού δεν ξέρεις από υπολογιστές γιατί δεν τα παρατάς? Σου αρέσουν… κουραφέξαλα! Τώρα το κατάλαβες? Και ο γάμος? Τι? Μην μας πεις ότι δε θες να παντρευτείς κιόλας! Α μάλιστα…δε θες… Και τι θα κάνεις? Πότε θα ασχοληθείς σοβαρά με αυτή τη σχέση? Ή μήπως δε σ’ αρέσει κι αυτή? Γιατί δεν ακούς τη μαμά σου? Θα τα βρεις μπροστά σου, έτσι δε σου λέει? Και τι θα κάνει ο μπαμπάς σου? Μια ζωή θα σε τρέφει? Τι θα πει είσαι 21? Άλλοι δουλεύουν στη ηλικία σου! Και εκείνο το πρόστιμο στην εφορία, κοίτα μην το ξεχάσεις! Αλλιώς θα φάς κι άλλο πρόστιμο! Και να κάνεις οικονομία γιατί τα λεφτά δεν είναι και για χόρταση! Και που ‘σαι, δεν ξέρω τι έκανες σ’ αυτές τις εξεταστικές αλλά το χειμώνα πρέπει να διαβάσεις πολύ. Κάθε μέρα μάθημα, ακούς? Και να δω που θα βρίσκεις χρόνο για τους φίλους σου! Πάει θα σε εγκαταλείψουν κι αυτοί. Ξέρεις τι βάσανα έχει η ζωή? Δε θα τα καταφέρεις ποτέ! Και τι είπες? Σκέφτεσαι να πας στο εξωτερικό? Με τι θα πας? Με σχεδία? Καλά, μέχρι το Ναύπλιο μπορεί και να τα καταφέρεις. Και τι θες? Δικό σου σπίτι? Χαχα, σε χαρτοκούτι… ίσως! Εν τω μεταξύ, πάρε και κανα ρούχο της προκοπής, όλη μέρα σαν το λέτσο! Μετά γιατί να απορώ που δε θες να παντρευτείς? Μάλλον το ‘χεις καταλάβει πως δε θα προλάβεις!

-Εεεεεεε, παράτα μας πια! Ως εδώ! Να πας αλλού. Εγώ δε σε φιλοξενώ ξανά.

AΓΧΟΣ: -Και αύριο δίνεις Πολιτική Οικονομία! Πληθωρισμός. Χαχα, για λέγε να σε δούμε.

-Φύυυυυγεεεεε!

AΓΧΟΣ: -Και όλο κλάψες, τρέμεις σαν το ψάρι όποτε σου μιλάνε, πότε θα βρεις το θάρρος της γνώμης σου ρε? Ε? Λες και είσαι κανένα μωρό!

-Γκρρρρ…. έεεεεξωωωωω….. Ντουβ, μπαμ…

Του ‘δωσα και κατάλαβε. Έτσι για να μάθει! Εγώ κάνω κουμάντο εδώ. Πληθωρισμός… χμμμ, σιγά! Το ξέρω! :-)

Παλιοάγχος! Γκρρρρ…

13 responses »

  1. Το άγχος μη το παίρνεις καθόλου της πλακός!
    Βαράει και άσχημα μάλιστα.
    Μου ‘χει χαρίσει μια θαυμάσια νεύρωση στομάχου, μέχρι που κόντεψα να τυφλωθώ από το στρες.
    Πρόσεξε το. Μα πολύ.
    Δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο από δαύτο :(

    Καλη βδομάδα μικρό :))))

  2. δαμασε το αυτο το τερατακι που λεγεται αγχος, κλειστο στα δυο σου χερια και μικρυνε το, μικρυνε το, συρεικνωσε το, αγαπησε το ακομη αν μπορεις και δειχτου οτι αυτος που σε οριζει τελικα εισαι μονο εσυ η ιδια και αμα θελεις του κανεις χωρο να κατσει, αμα δεν θελεις με τη μια και εξω απο την πορτα :).

  3. @plagal
    επίσης σύντροφε, μ’ ένα καλό πτυχίο στα χαρακώματα :-)

    @laxanaki
    κλωτσιές και μπουνιές!

    @maggie
    thanks γατούλα ;-)

    @μαριλενα
    τύφλωση από το στρες? ουάου!!! πέρα από την πλάκα ελπίζω να μη σε πονάει πια το στομάχι σου!
    το παίρνω πολύ της πλάκας και θα έχω το νου μου γιατί όντως βαράει ειδικά ….. στα νεύρα :-)

    @maria λεμονατη!
    δυστυχώς του χω κάνει χώρο και πολύ μάλιστα…. !

  4. άγχος ανίκατε μάχαν…ή κάπως έτσι.Κουράγιο μικρή και θα ελαφρύνεις απο δαύτο…
    @μαριλενα
    συντρόφισσα έχουμε την ίδια πάθηση…πέντε χρόνια έκανα να το ξεπεράσω.κουράγια και στις δυο…

  5. Ευχαριστώ island. Δεν το έχω ξεπεράσει (και δε νομίζω).
    Δεν αφορά εμένα, αλλιώς..
    αλλά, μόλις αρρωσταινει ένα από τα παιδιά, καταπίνω τα ζαντάκ, αλλιώς από τον πόνο δε βλέπω τίποτα.

    την τελευταία φορά, ακόμα χειρότερα τα πράγματα: πλησιάσαμε επικίνδυνα τον σκωληκοειδήτη.
    αποτέλεσμα; κυκλοφορούσα με γυαλιά πρεσβυωπικά επι τριήμερο.
    ο γιατρός είπε πως είχε πειραχτει το οπτικο νεύρο λόγω στρες.

    άσε…

  6. @island
    να ‘σαι καλά island και να προσέχεις! ;-)

    @μαριλενα
    το ζαντάκ είναι πολύ σκληρό! δεν σε πειράζει? με μέτρο ε!
    πάντως τι εννοείς είχε πειραχτεί το νεύρο? νόμιζα ότι αυτά δε συμβαίνουν στην πραγματικότητα!
    καλά εγώ έχω και 10 βαθμούς μυωπία, άμα πάθω τίποτα τέτοιο… :-)

    @onionfava
    κρίσεις πανικού? χμ, ενδιαφέρον ακούγεται… :-)
    μπα, εγώ δε νομίζω να το πάθω αυτό. παθαίνω κρίσεις βρισίδι και αποφεύγω αυτά τα πονηρά παραστρατήματα

    να προσέχουμε όλοι ε? μακριά το άγχος, εξορία!!

  7. @nikos
    χαχα… έτσι νίκο ακριβώς! ποια επανάληψη και βλακείες…? όταν αγχωθείς στρώνεσαι. εκτός αν τα φτύσεις. είναι κι αυτό μια πιθανότητα :-)

    @ο δείμος του πολίτη
    ο γιατρός είμαι εγώ? :-)
    το σκότωσα, καλά δεν είδες τι μπουνίδι έπεσε?
    από χόμπι άστα καλύτερα, ούτε ο Ντα Βίντσι τόσα πολλά! δεν έχω ανάγκη, εγώ ανακαλύπτω κι από ένα χόμπι κάθε δύο δευτερόλεπτα… :-)

    ΥΓ. Θερμή παράκληση προς όσους γνωρίζουν ποια φάτσα βρίσκεται πίσω απ’ αυτή τη χαζή σελιδούλα… βρε παιδιά, μη με ρωτάτε αν είμαι καλά! Μέτρησα 12 ερωτήσεις σήμερα. Είμαι μια χαρά όπως πάντα! Και για αποφυγή οποιασδήποτε παρερμηνείας, το μπλογκ έχει φιλολογικώς την έννοια «η τέχνη για την τέχνη» και τα γεγονότα απεικονίζονται ολίγον σουρεαλιστικά ;-) Α, και ο τίτλος είναι διακοσμητικός. Λές βρε συμφοιτητούλη Μ. να χρειάζομαι γιατρό για να καταλάβω αν έχω άγχος την προηγούμενη της Πολιτικής??

Σχολιάστε

