Εξεταστική τέλος!

Standard

Τέλος. Τη φάγαμε την εξεταστική! Να ‘ταν κι άλλη*! Καιαιαι τώρα, εγώ, η ομιλούσα κάτοχος της σελίδας αυτής και όλοι οι αγωνιζόμενοι φοιτητές, όσοι ίσως εγκατέλειψαν κάθε ελπίδα ξεκούρασης πάνω σε βιβλία ή σε λεπτεπίλεπτα σκονάκια, θα ξεχυθούμε ξανά στους δρόμους για ένα καλύτερο αύριο! Έτσι δε λένε?

Ποιοι? Α, δεν ξέρω! Εμένα μου το είπε το χαζοκούτι. Έψαχνα κανένα καλό σίριαλ με αγάπες και τέτοια και έπεσα σε ενημέρωση. Καλά τα νέα, μου λέει το κουτί. Θα κλείσει το πανεπιστήμιο και θα περνάμε όλη μέρα αγκαλίτσα.

Να πω την αλήθεια, λίγο λυπήθηκα και λίγο το χάρηκα. Katalipsis mind. Απ’τη μία το σκέφτομαι, λέω, πρέπει να μορφωθώ! Και δεν είναι και σωστό να πετάμε κάποιους αξιόλογους ανθρώπους έξω από το χώρο τους για μήνες με το έτσι θέλω! Η αλήθεια να λέγεται. Είναι ένα είδος φασισμού για εμένα και απέχει πάρα πολύ απ’ την ιδέα της φοιτητικής κινητοποίησης. Για κάποια πράγματα πρέπει να διαμαρτυρόμαστε! Τέλος. Αλλά ως ενός σημείου. Απ’ την άλλη όταν ακούω για κατάληψη, ειδικά μιας μέρας λέω…, θυμάστε τότε που δεν είχαμε σχολείο? Θυμάμαι ξυπνούσα το πρωί και μου έλεγε η μαμά μου, κοιμήσου, σήμερα δεν έχει σχολείο, έχει απεργία!

Πολύ μου άρεσε αυτή η κυρία απεργία. Θέλω να είμαι ειλικρινής! Λες και το ήξερε ότι βαριόμουνα να ξυπνήσω και τσουπ εμφανιζόταν απ’ το πουθενά και με άφηνε να χουζουρεύω. Τι καλή η απεργία, έλεγα και η μάνα μου γελούσε, αντί να πάρει το μήνυμα τότε που ήταν νωρίς!! Αχ μαμά! Μόνο μία φορά την είχα βαρεθεί την απεργία γιατί είχε κρατήσει πολύ και άρχισε η μαμά να με διαβάζει (μη μείνει πίσω στην ύλη το παιδί) και στο τέλος μου έσπασε τα νέυρα. Πάντα προτιμούσα τους βαριεστημένους δασκάλους γιατί τους έκανα ότι ήθελα, αλλά τη μαμά που? Η μαμά δε χαμπάριαζε! ;-)

Τι άλλο? Μαζέυω τα πράγματα μου για να πάω στο Ταλλίνν της Εσθονίας εκπαιδευτική εκδρομή. Δηλαδή να πάω αύριο. Υποτίθεται ότι το έχω κανονίσει κάτι μήνες, είχα βγάλει και τα εισιτήριά μου, αλλά τώρα κατάλαβα ότι εκεί έχει χιόνι και παγωνιά και δεν έχω και τόσο τον κατάλληλο εξοπλισμό! Τελοσπάντων, ελπίζω να μην παγώσω όπως οι στρατιώτες που ανέβαιναν στο παλιό τρομακτικό παραμύθι στα βουνά της Ελβετίας να κόψουν ένα εντελβάις για την καρδιά της ψυχρής πριγκίπισσας.Άλλωστε…. τι δουλειά έχω εγώ με τα εντελβάις… ;-)

Χαιρετώ όλους όσους διαβάζουν το μπλογκ αλλά και γενικότερα, και όσους θα κατεβούν στην πορεία της Παρασκευής επειδή το πιστεύουν ;-)

Tallinn… εεεεερχομαιαιαια!!!!! :-)

* Αυτή η εξεταστική ήταν διπλή. Και αυτό είναι πολύ μεγάλο πρόβλημα. Τίποτα δε με στεναχωρεί τόσο, ούτε η κούραση, ούτε οι κάποιες αποτυχίες, όσο οι «εκπτώσεις» που αναγκαζόμαστε να κάνουμε όταν μελετάμε σε τέτοιες συνθήκες. Και εδώ ο αγώνας δε δικαιώνεται, πως να το κάνουμε?

7 responses »

  1. Μπράβο Φωτεινουλα. Το τέλος κρύβει πάντα την αρχή. Ετοιμάσου για καινούργια πράγματα, για ο,τι επιθυμεί η καρδιά σου.
    και βεβαια τη μηχανή στον ώμο και βεβαια καλή διαδρομή
    ριτς

  2. Καλό ταξίδι κούκλα!! Φωτογραφίες περιμένουμε και ναι, είναι γεγονός, θα βγω να το φωνάξω, να το πω, εξεταστική ΤΕΛΟΣ!!!

Σχολιάστε

