Δεν φτιάχνουμε λίγο σεξ?

Standard

Λοιπόν πάμε…. flashback 1… 2…. 3…. και φύγαμεεεε!

Μια μέρα στην Τρίτη δημοτικού, εγώ και τρία τέσσερα άλλα παιδάκια στην τάξη αποφασίσαμε νε φτιάξουμε λίγο σεξ. Ο Αλέξης συγκεκριμένα είπε, ρε παιδιά, δεν φτιάχνουμε λίγο σεξ? Εγώ αγχώθηκα λίγο γιατί γενικά όταν ακούω άγνωστες λέξεις αγχώνομαι. Επίσης είχα την εντύπωση ότι έπρεπε να συμμετέχει και ο Στράτος σε αυτό, γιατί αυτόν ήθελα να παντρευτώ όταν θα μεγάλωνα, αλλά ο Στράτος δεν ήθελε. Ψιλοφοβόμουν ότι θα με πάρουν για άσχετη αλλά λέω, δε βαριέσαι, μια ψυχή που είναι να βγει ας βγει*! Ήταν Παρασκευή και δώσαμε ραντεβού για τη Δευτέρα. Κανείς δεν ήξερε τι είναι το σεξ κι έτσι είπαμε να φέρει ο καθένας ό,τι πιστεύει, να ρωτήσουμε και τους μεγάλους και θα βλέπαμε στην πορεία.

Εκείνο το μεσημέρι είχε Απαράδεκτους. Ήταν εκείνο το επεισόδιο με την Κιμ Μπάσιντζερ, ποιες προτιμούν οι άνδρες κτλ, και ωωωωωπ, σαν μάνα εξ’ ουρανού, όπως κοίταζα χωρίς να πολυκαταλαβαίνω, βλέπω ξάφνου τη Δήμητρα ξαπλωμένη στο κρεβάτι, δίπλα σε μπανάνες, μήλα, πορτοκάλια, καρπούζια και ότι άλλο λαχανικό υπάρχει, να φωνάζει σεξ σεξ σεξ σεξ…… Δεν πίστευα στην καλή μου τύχη!!! Τόσο εύκολο ήταν το σεξ? Βέβαια με προβλημάτιζε λίγο που ο Σπύρος δεν ήταν κι αυτός ξαπλωμένος αλλά την έκραζε, μα δε βαριέσαι, εμένα δεν με πείραζε!

Στο γυρισμό για το σπίτι μου, (έμενα στη γιαγιά μου τότε τα μεσημέρια), μέσα στο αυτοκίνητο και με τους δυο μου γονείς έριξα για πρώτη φορά την ατομική βόμβα:

-Μαμά, μπαμπά, τι είναι το σεξ? Σιωπή…. Κι άλλη σιωπή…..

-ΜΑΜΑ, ΜΠΑΜΠΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ…..

-Σταμάτα, θα μάθεις όταν μεγαλώσεις.

-Πότε?

-Όταν μεγαλώσεις.

Καλά καλά, σκέφτηκα, σιγά δε σας χρειάζομαι. Ξέρω και μόνη μου.

Και έβαλα μπροστά το σχέδιό μου και τις προετοιμασίες! Εκείνη τη Δευτέρα λοιπόν πήγα στο σχολείο με ένα ροδάκινο. Η κάτι τέτοιο φρουτοειδές. Προχωρημένα πράγματα! Έδωσα στο Γιώργο και τον Αλέξη το ροδάκινο και αυτοί μου έδωσαν ο ένας ένα σουτιέν και ο άλλος ένα κλειδί και ένα αποσμητικό**. Όπως καταλαβαίνετε ήταν και αυτοί πολύ κατατοπισμένοι επί του θέματος… Το μεσημέρι που γύρισα σπίτι, κοίταξα τη γιαγιά μου και της είπα όλο περηφάνια και χαρά: γιαγιά σήμερα έκανα σεξ! Έμεινε η γυναίκα. Κόντεψε να μου λιποθυμήσει!

Όταν από τότε θυμάμαι εκείνη τη μέρα, καταλήγω πάντα στο ίδιο συμπέρασμα: το σεξ σε όλες τις ηλικίες είναι ένα μεγάλο και άλυτο μυστήριο. Όλο νομίζεις ότι το έλυσες, αλλά μια ζωή βρίσκεσαι εκτός τόπου και χρόνου!!

*Αυτό μου έμεινε γενικά κουσούρι… :-)

**τα έχω ακόμα, για το σουτιέν και το αποσμητικό ok, το κλειδί ακόμα δεν έχω καταλάβει τι ρόλο έπαιζε…!

19 responses »

  1. @mpampakis, adamo
    γιατί τόσο προφανές είναι?? να δω πρώτα τις απαντήσεις σας και μετά τα λέμε :-)

    @μαρια λεμονατη!
    χμμμμ…. κι εγώ έτσι νομίζω…. ;-)

  2. χιχιχιχιχι!! Φοβερή ιστορία… το κλειδί μήπως είναι το κλειδί της καρδιάς του??? ή μήπως κλειδί από χειροπέδα??? :oops:

  3. @laxanaki
    μπα….. μετά μου έβαζε πάντα τρικλοποδιές στο κυνηγητό… απ’ την άλλη μπορεί και ναι… πάντως τη δεύτερη ερμηνεία την έχω σκεφτεί και εγώ πρέπει να ομολογήσω… :-D

    @coby
    λες? από τα αγαπημένα μου τραγούδια και τα δύο! ε, κάτι παραπάνω θα ξέρει ο Βασίλης! ;-)

    PS. μου φαίνεται πρέπει να ανεβάσω φωτογραφία απ’ το κλειδί για να διευκολύνω! αλλά μέχρι τότε …. ας μαντέψουμε! :-)

  4. Το κλειδί είναι για ξεκλειδώσεις τις αλυσίδες γύρω από το εσώρουχο.Θα είχε δει κάποια σχετική ταινία ο τυπάκος.Ήξερε τί έκανε παρά την ηλικία του!!!Την καλημέρα μου

  5. Φωτεινούλα, το αποσμητικό ειναι το κορυφαίο χαχχχ

    άψογο ποστ (σχεδόν όσο το σχόλιο με τα σουτζουκάκια, σχεδόν :D )

    καλό βράδυ :)

  6. Παράθεμα: Αναζητειται blog « J’ai un trou dans ma tete… c’est bien!

  7. Εγώ, τώρα, λόγω ονόματος του Blog μου, θα έπρεπε να ήμουν expert στο να σου εξηγήσω τι είναι το σεξ αλλά μην νομίζεις ότι ξέρω καλλίτερα! Μια ζωή το ψάχνω κι εγώ και μόλις νομίζω ότι το βρήκα εκεί μου ξεφεύγει και φτου κι απ΄ την αρχή! Τρελλαμένος είμαι ο άνθρωπος! Τι φρούτα, τι διάφορα φετίχ, τι διάφορα συμπλέγματα, τι κάμερες, τι τοποθεσίες, τι στάσεις! Όλα τα δοκίμασα αλλά το μεγάλο μυστικό δεν το βρήκα ακόμη. Αρχίζω να υποψιάζομαι ότι το μυστικό βρίσκεται στην αναζήτηση! Και να δεις που κάπου εκεί βρίσκεται! Πού θα μου πάει, μέχρι να πεθάνω κάπου θα το συναντήσω!

Σχολιάστε

