Νταβατζιλίκια νόου!

Standard

Ας πούμε έρχεται ένας φίλος ή γνωστός και σου λέει:

-Λοιπόν, είσαι να κάνουμε μια συμφωνία?

-Βεβαίως! λες εσύ.

-Πρόκειται για μια δουλειά.

-Οκ. Πες μου. Θες να την κάνουμε μαζί και να τα πάρουμε μισά μισά, η με μια άλλη αναλογία?

-Όχι δε θα την κάνουμε μαζί. Εγώ δεν μπορώ να ασχοληθώ. Κοιτά πως θα το κάνουμε. Θα μου κάνεις εσύ τη δουλειά και θα πάρεις x ευρουδάκια.

-Οκ.

-Απ’ αυτά τα x θα μου δώσεις τα 0,3 * x.

-Γιατί?

-Μα γιατί σου βρήκα τη δουλειά φυσικά.

-Mε βλέπεις πως σε κοιτάω?

-Ναι τι? Σε βοήθησα να την παρεις.

-Εγώ δεν δουλεύω έτσι.

-Τι εννοείς? Πώς έτσι?

↑ Αχ, στον τίτλο η απάντησή μου. Και έξω από εδώ. Άντε!

One response »

  1. Μου ‘χει τύχει κάτι παρόμοιο. Δυστυχώς, βοήθησα τσάμπα ως χόμπι, φιλότιμο και υποστήριξη ένα «φίλο» μου ο οποίος στις δικές μας τις πλάτες έβγαλε τότε χρήματα και έκοψε και την καλημέρα όταν η εξυπηρέτηση σταμάτησε. Ντροπή, αίσχος και μακριά. Όπως είπες… νταβατζιλίκια νόου!

Σχολιάστε

