Ax και να μπορούσα….

Standard

Διάβασα πριν από 40 λεπτά (νομίζω :) ) στο λαχανάκι για το ποδήλατο.Και ντουπ…….. έπεσε σε ευαίσθητο σημείο. Γιατί εγώ, εγώ λέω, δεν ξέρω να κάνω ποδήλατο! Εγώ ούτε πατίνι δεν ξέρω! Βασικά καμιά φορά αναρωτιέμαι αν ξέρω να περπατάω κιόλας αφού όταν περπατάω μου λένε ότι παραπατάω, σκοντάφτω και πέφτω πάνω στο διπλανό μου! Αλλά έτσι είμαι εγώ! Μαγνητίζομαι! Χεχε :-)

Είπα λοιπόν, εδώ έχω το μπλογκ για τους φίλους, να διαβάζουν και να ξέρουν, για να έχουν ένα νου όταν θα μου πουν αύριο μεθάυριο πχ…… δεν πιάνεις πέντε έξι ποτήρια να πιούμε καμιά μπύρα?…. λέω να γράψω τι ΔΕΝ μπορώ να κάνω και ίσως να θελα… ή τι θα ήθελα να είμαι ή τι θα ήθελα να αλλάξω κτλ κτλ

Όπως έγινε αντιληπτό, εγώ δεν μπορώ να φέρω πέντε έξι ποτήρια από την κουζίνα για να πιούμε μπύρες! Γιατί θα τα σπάσω! Πού είναι το περίεργο? Αμ, μου τα κάνεις τα ποτήρια γυάλινα, τσιγκουνέυεσαι και το γυαλί, αμ μου φωνάζεις που τα σπάω! Και πάντα κάτι έσπαγα, στο επίσημο τραπέζι σημαντικών προσώπων πάντα λέρωνα το τραπεζομάντιλο με σάλτσα ή έχυνα το ποτήρι με το κρασί ή μου έπεφτε το πηρούνι κάτω κι εγώ χαμογέλαγα και όλοι έλεγαν ομόφωνα….. Φωτεινη…. Και δε συγχωρώ τον μπαμπά μου που κάθε φορά που βάζω γάλα μου λέει, πρόσεχεεεεεεεεε και τότε ακριβώς το χύνω! Αφού λειτουργεί αντανακλαστικά το χέρι μου!

Δεν μπορώ να στρίψω το αυτοκίνητο στη στροφή αν υπάρχει κάδος, κολώνα, σήμα (σσσσσσ……. μη με καρφώσετε θα φάω 2 χρόνια :-) ) στον ορίζοντα! Αν υπάρχει άνθρωπος κοκαλώνω μέχρι να φύγει. Μια φορά πέρναγαν κάτι παιδιά που πήγαιναν εκδρομή και τα σταμάτησαν οι δάσκαλοι για να στρίψω κι εγώ δεν έστριβα και φωνάζει ο δάσκαλος, που τον είχα κι εγώ στο δημοτικο (ρόμπα έγινα), καλά ηλίθια είσαι κοπέλα μου? Κι εγώ είπα ναι, τι να λεγα δηλαδή? Καλά αυτό το πρόβλημα που δεν μπορώ να υπολογίσω τις στροφές το έχω γιατί είμαι πολύ καλή μηχανικός! Οπότε δεν με πειράζει….. ίσα ίσα είμαι περήφανη….. εντάξει….. είναι κατανοητό!

Θα θέλα μια φορά να μπω μέσα σε ένα κλαμπ και να είμαι η πιο ψηλή και να τους βλέπω όλους από πάνω! Αλλά αυτό θα γίνει δηλαδή καθώς όταν μεγαλώσω θα είμαι 1.80 οπότε δεν υπάρχει άγχος….. :P

Θα ήθελα έτσι μια φορά να είχε πει ο βοηθός, έλα ρυθμίστε μου τον παλμογράφο, και να τον είχα πιάσει εγώ τον παλμογράφο και να του είχα αλλάξει τα φώτα! (καλά αυτό το έκανα αλλά με άλλη έννοια)! Να ανάψουν εκεί τα φωτάκια, να βγουν τα τέλεια ημίτονα (από τη δική μου πλακέτα εννοείται, χιχι!), κλίμακες τέλειες, να αστράφτει το probe καλώδιο απ’ τη χαρά του, τι ωραία! Ή να πω, η πολυπλοκότητα είναι nlogn γιατί είμαι θεά και επικοινωνώ με το δέυτερο δορυφόρο του κρόνου τηλεπαθητικά κι έτσι μου ρχονται εμένα οι πολυπλοκότητες! Τι θες τώρα? Ή να είχα διαβάσει πιο παλιά για να είχε η μελέτη τώρα ποιότητα και όχι ποσότητα!

Αχ και να μπορούσα να ζωγραφίσω ένα πορτραίτο! Μπορώ να ζωγραφίσω δύο βουνά με έναν ήλιο στη μέση αλλά δεν πιάνεται ε? :) Επίσης θα ήθελα να μπορούσα να παίζω οποιδήποτε μουσικό όργανο όπως οι πολλοί ταλαντούχοι μουσικοί που παίζουν ότι βρεθεί μπροστά τους. Αλλά αυτό και πάλι δεν ξέρω αν θα το θελα πολύ γιατί βαριέμαι λίγο…

Θα ήθελα να μη θύμωνα ή μάλλον τις σπάνιες φορές που θυμώνω να μπορούσα να μην τα παίρνω τόοοοοσο πολύ και να τρομοκρατώ τον κόσμο :) Θα ήθελα πολύ να μην είχα χάσει πολλούς από τους φίλους που είχα σε διάφορες φάσεις της ζωής μου! Να μπορούσα να τους συναντήσω πάλι και να κάνουμε διάφορα μαζί!

Αχ και να μπορούσα να μεταφερθώ τηλεπαθητικά όπου θέλω και να μην έκανα χρυσές τις αεροπορικές! Θα μου πεις, ο Ίκαρος το έφαγε το κεφάλι του! Και να μπορούσα να σκοτώνω τους κακούς στο pc τρώγοντας πίτσα ταυτοχρόνως!

Και τέλος μακάρι να μπορούσα να ζήσω σε ένα τακτοποιημένο χώρο! Αλλά αλήθεια σας λέω, ΔΕΝ μπορώ ζήσω σε τακτοποιημένο χώρο! Ούτε να τακτοποιήσω μπορώ γιατί ΔΕΝ ξέρω πως τακτοποιούν! Όταν φτάνει η κατάσταση στο αμήν ανοίγω τα συρτάρια και τις ντουλάπες και τα πετάω όλα μέσα… Αλλά την τελευταία φορά που ένας καλεσμένος μας άνοιξε τη ντουλάπα για να δει πως έχει φτιάξει ο μπαμπας μου τους μεντεσέδες…., το είπα! Θα μάθω να τακτοποιώ! (κάποτε)

Επίσης αχ και να μπορούσα να παχύνω αλλά τα τελευταία 8 χρόνια δεν έχω πάρει ούτε ένα κιλό. Και τέλος μακάρι να μπορούσα να διαβάσω όλα τα βιβλία που έχουν γραφτεί και ίσως να δώ και όλες τις ταινίες! Αλλά τα βιβλία πιο πολύ!

Τώρα από αυτά κάποια γίνονται και κάποια όχι…. Σίγουρα το 1.80 που θα γίνω είναι στην πρώτη κατηγορία… χιχι

Και επειδή αυτή τη στιγμή έχω θυμώσει γιατί η αδερφή μου με κοροιδέυει που θέλω να ψηλώσω για να με κοιτάνε στα κλαμπ, ενώ στο προηγούμενο ποστ τα σνόμπαρα αυτά :-) κι επειδή με προκαλεί ότι κολώνω να γράψω….. «αχ και να είχα το σημείο τζι»….. ε θα το πω λοιπόν!

Μακάρι να είχα κι εγώ ένα σημείο τζι….! Γιατί εγώ ζω ένα δράμα! Έχω τέσσερα σημεία τζι και δε με θέλουν καθόλου τα αγόρια :( Είναι άδικο! Ένας Ινδός γιατρός με μια ελιά στη μύτη, που είχε πολεμήσει και στον πόλεμο των εσκιμώων με τους πιγκουίνους (όταν οι πιγκουίνοι απαίτησαν να είναι τα ιγκλού ασπρόμαυρα για να μην τους χαλάνε την αισθητική), είχε πει ότι έχω μεγάλο πρόβλημα και ίσως μάλιστα να είμαι απόγονος εξωγήινων από τον Άρη που διασταυρώθηκαν με το δράκο του Κόμοντο (άσχετο αλλά μου ήρθε τώρα χαχαχαχα)!

Αυτά τα λίγα λοιπόν με βασανίζουν! Και αυτό το κάνω αμέσως παιχνίδι, και…. martini, adamo, laxanaki, plagal και gsid (πολύ θα ήθελα να ξέρω τι θα ήθελες εσύ να μπορούσες να κάνεις χεχε) σας προσκαλώ να γράψετε τα διάφορα τρελά ή χαζά που θα θέλατε να κάνετε και δεν μπορείτε ή προσπαθείτε, ή πράγματα που κάνετε λάθος και γκάφες και άλλα τέτοια A ναι! Και την petitebeure που είναι καινούργια και τα λέει και ωραία :)

Πάω τώρα να παίξω λίγο μπάσκετ γιατί…. συν Αθηνά και χείρα κίνει (έτσι γράφεται? τέλοσπάντων, θα ήθελα να ήξερα και αρχαία :-) )

Arrivederci!

10 responses »

  1. Παράθεμα: re: Ax και να μπορούσα…. « Blogs are like opinions. Everybody has one…

  2. Χαχαχαχαχαχαχα… βρε φωτεινούλα με έκανες και γέλασα!! Και γω μια από τα ίδια με σένα, μόνο που ξέρω να κάνω ποδήλατο αλλά δεν ξέρω να οδηγάω αυτοκίνητο!! Ευχαριστώ για την πρόσκληση, θα ανταποκριθώ άμεσα!!

  3. Παιζεις μπασκετ; Όταν περασεις απο Πετρουπολη, σε παω κοντρα στις ελευθερες βολες.
    The Memphis way

  4. @laxanaki
    εγώ ποδήλατο θα μάθω μια μέρα…. ειδικά τώρα πια που μάλλον δε με παίρνει… :)
    με το αυτοκίνητο έχω μαλώσει λιγάκι…

    @memphispalatiani (σιγα την ομάδα… :P)
    εντάξει, έλα το σάββατο στις μπασκέτες κοντά στο σπίτι για το ξεκαθάρισμα λογαριασμών… μόλις δεις τη σκιά σου να χάνεται θα αρχίσει η αντίστροφη μέτρηση… :P
    you will cry for sure,
    the foteini (olimerakathisio) way :-)

  5. Έχεις πολύ φάση συναδέρφισα :-) LOL
    Αντε να ανεβάσεις λίγο τον μέσο όρο στις γυναίκες της σχολής μας, γιατί είτε φυτούκλες θα είναι είτε καριερίστες…
    Με το συμπάθειο που λένε, πόσο σου υπολείπεται ακόμα για το 1.80?

  6. Τι να σου πω… εγώ τα συμπαθώ τα κορίτσια!
    Για τις καριερίστριες δεν ξέρω, δε μου μιλάνε, με σνομπάρουν, κατάλαβες….? :P Είμαι αντικαριερίστρια γι’αυτό! :) Πάντως σιγά σιγά εγώ γίνομαι φυτούκλα και μ αρέσει! Μόνο η ακμή δεν επιστρέφει γαμώτο :)

    Πόσο μου λείπει από το 1.80? Α, δε μου λείπει πολύ! Μόνο το 1… χαχαχα
    Ξέρω κι εγώ! Καμια 20αρια πόντοι μάλλον, αλλά το παλέυω

  7. Παράθεμα: Λιμιτς « Black Cat, Red Cat

  8. Εγω θα’θελα να βαζω τα σιντι πισω στις θηκες, γιατι γραντζουνιζονται, μα δεν το παιρνω αποφαση

Σχολιάστε

