Κάπως σαν το Βέγγο…

Standard

Έδινα χθες ένα μάθημα στην σχολή, βάσεις δεδομένων (τα προχωρημένα, τα άλλα τα περάσαμε πέρυσι… ). Και δεν είχα διαβάσει και πολύ και στεναχωριόμουνα, αλλά τι να γίνει , έτσι είναι αυτά. Ήθελα να πάρω 10 γιατί είναι ωραίο μάθημα αυτό, οργανωμένο, κατανοητό, ένιωσα κάπως φοιτήτρια με αυτό το μάθημα φέτος ρε παιδί μου. Πολύ ξηρασία σ’ αυτή τη σχόλή…. Αλλά είχα ρίξει ένα διάβασμα…. ουουου…. ανεμιστήρας κανονικός. :-) Τέλοσπάντων, δεν μου πήγαινε η καρδιά να μην πάω κι έτσι ξεκίνησα. Να ξεκινάτε γενικώς, κι εγώ μαζί δηλαδή! Εμ, δεν πάει το βουνό στο Μωάμεθ…. ψέμματα λέει το παραμύθι!

Όπως πήγαινα λοιπόν και σκεφτόμουν, γιατί τα κάνω λίγο μισά τα πράγματα σ αυτήν την εξεταστική ρε γα-μώ-το, κάπου εκεί κατά τις 5 και κάτι…. ντουπ!! Σταματάει το μετρό! Βγήκε και η συμπαθητική φωνή-ευγενικό ρομπότ της κοπέλας που ανακοίνωνε: ο συρμός θα πάει μέχρι το Μεταξουργείο. Ωραία, είπα αμέσως, θα πάω για καφέ, εγώ θέλω πολύυυυυυ να γράψω αλλά… τι να κάνω, δε φταίω εγώ. Κλασσική αντίδραση του «την κάνω, μην με είδατε«. Έτσι είναι, αν φοβάσαι κάτι εύχεσαι να γίνει κάτι για να το χάσεις, βέβαια τις περισσότερες φορές μπορείς να το κάνεις, τι να λέμε τώρα? Γνωστά αυτα…

Και έρχονται λοιπόν δύο ηλικιωμένοι κύριοι, εκεί όπως τα είχα χάσει και λίγο, γιατί μια ήθελα να πάω αλλά πώς, μια ήθελα να φύγω, και μου λένε (θα με είδαν σκεφτική, ξέρω γω?): πού πας? Κατεχάκη, είπα. Ωραία, μου είπε ο ένας, θα μας οδηγήσω εγώ και τους τρεις από Μεταξουργείο Μοναστηράκι! Εγώ ιδέα δεν είχα που είναι το Μεταξουργείο, μα φορά είχα ξαναπάει, αλλά δε με πείραζε! Ξεκινήσαμε λοιπόν και λαχανιάζοντας και τρέχοντας αρχίσαμε να οργώνουμε την Αθήνα. :-) Βέβαια πηγαίναμε καλά γιατί ο κύριος Νίκος τον ήξερε το δρόμο. Όχι σαν εμένα, νέος άνθρωπος και δεν ξέρω την πόλη μου!

Και είδα λοιπόν την Αθήνα, και περιοχές που δεν ήξερα, με άλλο μάτι ρε παιδιά! Ωραίους δρόμους έχουμε εδώ και ωραία ατμόσφαιρα και ωραίους ανθρώπους, μόνο που δεν το ξέρουμε. Και τι άκουσα! Τι ιστορίες για τους πρόσφυγες που ήρθαν εδώ και τι τραγούδια έλεγαν οι Έλληνες στην Γερμανία, τραγουδάγαμε, ωραία πράγματα δηλαδή! Και σαν φτάσαμε πλατεία Κουμουνδούρου, με ρωτάει ο ένας απ’ τους δύο, ο κύριος Γιώργος: ποια πλατεία είναι αυτή? Κουμουνδούρου, λέω εγώ. Πω πω, λέει, έχω να έρθω εδώ από το 69!Και έτσι όπως τρέχαμε μου πέρασε και ο φόβος και όλα!

Έτσι τελικά φτάσαμε Σύνταγμα με τα πόδια μετά από κανά μισάωρο και πήραμε από εκεί το μετρό. Ο κύριος Γιώργος μου χάρισε και κάτι τυρόπιτες (θα ταν 7-8) :) ‘Εφτασα στην εξέταση κάπου 40 λεπτά αργοπορημένη αλλά ο βοηθός ήταν πολύ καλός και με άφησε να δώσω, και ο καθηγητής μας το επέτρεψε, κι έτσι έδωσα! Βέβαια δεν τα ήξερα και όλα, έγραψα και κατι βλακείες εκεί πέρα αλλά τι κι αν δεν ήταν 10, ένα 5 πρέπει να ήταν. Ααααν όμως δεν είχα πάει καθόλου, κι ααααααν απ’ το Μεταξουργείο είχα πάρει απογοητευμένη το μετρό προς τα πίσω, όπως έκανα κάποτε… γκουχ γκουχ…, δεν θα ήταν καν 5 και ακόμα κι αν δεν ήταν ούτε θα τα είχα δει αυτά που είδα ούτε θα τα είχα ακούσει αυτά που άκουσα…!

Οπότε, ως καλός Μωάμεθ που είμαι, λέω να προσπαθήσω να πηγαίνω πιο πολύ εγώ στα βουνά μου… :)

Και μιας και το φερε η κουβέντα, πάρτε κάτι ωραία βουνά τώρα: :-)

ΥΓ. Το διπλανό μου στην εξέταση δεν τον ήξερα και ντρεπόμουν, έλεγα… φτου ρε γαμώτο, λες να τον πειράζουν αυτες οι τυρόπιτες? Αλλά δεν μου πήγαινε η καρδιά και να τις πετάξω…! Άλλο που δεν τις έφαγα τελικά :-)

3 responses »

  1. Πάντως κάτι έχεις με τις βάσεις δεδομένων και γράφεις ιστορία κάθε φορά! :-)
    Τι τέλεια ιστοριούλα βρε Φωτεινή! Βγαλμένη σαν από ταινία!!! Με σένα πρωταγωνίστρια! :-)

  2. @martini
    Γιατί, τι είχε γίνει στις άλλες βάσεις? Αλήθεια, δε θυμάμαι!

    @onedayinmemphis
    αχαχαχαχαχαχα :-) δεν ξέρω, έλα μωρέ φάτην, σιγά!! χαχαχαχα :-)

Σχολιάστε

