Μου τη δίνει όταν…

Standard

Moυ τη δίνει όταν:

άνθρωποι που δεν ξέρουν από πληροφορική και υπολογιστές, και δεν εννοώ να ξέρουν να κάνουν copy paste αλλά να έχουν διαβάσει έστω και ένα άρθρο για την πληροφορία, έστω και ένα, να μου λένε ότι η επιστήμη μου είναι κάτι ψυχρό, βαρετό και άχρηστο και δε χρησιμεύει στον άνθρωπο.

αντιστρόφως. μου τη δίνουν μηχανικοί και τεχνοκράτες που επειδή ξέρουν να δουλεύουν μια στροβιλομηχανή, μου λένε αμπελοφιλοσοφίες για την αγάπη και το νόημα της ζωής και την εκπαίδευση και δε σηκώνουν και άλλη άποψη γιατί σπούδασαν ε μι πι. Χωρίς να έχουν ανοίξει έστω και ένα βιβλίο των κλασσικών για την αγάπη, χωρίς να έχουν διαβάσει έστω και ένα ποίημα, χωρίς να έχουν ξεστραβωθεί να ψάξουν τι είναι εκπαίδευση.

μου τη δίνουν οι antisocial τραμπούκοι, οι φασίστες, οι ψευτοαναρχικοί, τα κομματόσκυλα, οι «μάγκες», οι λεφτάδες και οι λοιποί καραγκιόζηδες που νομίζουν ότι επειδή έχουν μια δήθεν ιδεολογία, φοράνε την τελευταία λέξη της μόδας, έχουν το καλύτερο αμάξι και την καλύτεροι χαζογκόμενα ή χαζογκόμενο, μπορούν να κοροιδεύουν άλλους ανθρώπους και να τους τρομοκρατούν για τη διαφορετικότητα τους.

μου τη δίνουν εκείνοι οι συμφοιτητές μου που ζήτησαν να μας μάθουν στη σχολή την έκδοση java 1.2.5.3.6…. επειδή «παίζει» στην αγορά, αντί να ζητήσουν να μας κάνουν μάθημα σαν να είμαστε άνθρωποι και όχι ντουλάπια. δε μας σέβεται κανείς, κι εμείς ονειρευόμαστε να ανεβαίνουμε με mercedes στο κολωνάκι….

μου τη δίνει ο καθηγητής που δε μου απαντάει ποτέ στα mail λες και δεν είναι υποχρέωση του. εκείνος που δε σηκώνει τα τηλέφωνα. εκείνος που βάζει τεράστιες εργασίες αντί να διδάξει. εκείνος που κόβει το 95% των φοιτητών. εκείνος που νομίζει ότι με το να μου δείχνει βαριεστημένος διαφάνειες με χρωματάκια θα με πείσει ότι είναι καθηγητής. και που κάνει μάθημα λες και είναι στο καφενείο και τα μαζεύει μετά στις δουλίτσες του για να χτίσει σπίτι στη θάλασσα να τον φυσάει το αεράκι τα καλοκαίρια γιατί τον κουράσαμε βρε παιδιά!

μου τη δίνει το κράτος που δε στέλνει τους παραπάνω κυρίους στα χωριά τους.

μου τη δίνει η παιδαγωγός (με πτυχίο) που μπερδεύει τον piaget με το σφακιανάκη και έλεγε μέσα σε τάξη με αναλογία αλβανών ελλήνων 50-50 «οι αλβανοί είναι κλέφτες και βρωμιάρηδες και πρέπει να τους διώξουμε». Που στην ερώτηση αλβανού, «γιατί κυρία?» απαντούσε «γιατί έτσι λέω εγώ». Που όταν της είπα ότι οι μαθητές της παίζουν ξύλο τα απογεύματα και έχουν ρατσιστικά αισθήματα μου είπε «όταν γίνεις εσύ δασκάλα να τους σώσεις, εγώ χέστηκα». Γι΄αυτό σου είπα ότι θα γίνεις σερβιτόρα… και γι’αυτό έγινες. (edit: εγώ δεν έχω τίποτα με τις σερβιτόρες. εσύ είχες.)

μου τη δίνουν οι γεννημένοι διευθυντές.

μου τη δίνει ο εαυτός μου όταν κάνει πράγματα που δεν εγκρίνει στους άλλους.

μου τη δίνουν οι άντρες οδηγοί που κάνουν ότι γουστάρουν στους δρόμους και κατηγορούν τις γυναίκες οδηγούς. ρε άντε στο γήπεδο, να καθαρίσουν οι δρόμοι :P

μου τη δίνουν οι γονείς που χτυπάνε τα παιδιά τους. .πιάνουν κόκκινο ακόμα και στην πιο επιεική κλίμακα ηλιθιότητας.

μου τη δίνουν οι γονείς που δεν είναι μάγκες.

μου τη δίνουν αυτοί που σπρώχνουν στο μετρό για να μπουν.

γενικά αυτοί που σπρώχνουν όπου μαζεύονται πολλά μέλη του ανθρώπινου είδους. θα φύγει καμιά τσάντα καμιά ώρα… :-)

αυτά.

μου τη δίνουν πολλά γενικώς… είμαι τσαντισμένο νιάτο coby…. :-) thanx για την πρόσκλησηηηη! ;-)

‘Οπως λέει και ο adamo… αν τα παραπάνω σας χαρακτηρίζουν, είναι δικό σας πρόβλημα. Αλλά εγώ σας το λέω…. είναι μεγάλο. Πάσα στην anypopti!

10 responses »

  1. Χώσε κι άλλο! Καλά τα λες! (Αν και είμαι σε αυτούς που ονειρεύονται mercedes στο κολωνάκι!)

  2. @martini
    έλα ρε…. mercedes….? pffff….tres banal! εγώ θέλω ένα χαμηλωμένο, ανοιχτό εννοείται και παραλιακή! τι κολωνάκι…. :-) γιατί ρε συ, άδικο έχω?

    @onedayinmemphis
    cozzzz a be-lieve…. in miracleeees…. a believe in a better woooooorld for you and meeeeeee….. and everyone!

  3. Χώστα στο κεφάλι…το έχεις…Και εμένα τα περισότερα από αυτά μου τη δίνουν.Στον καθηγητή σου μπορείς να του ρίξεις και κανένα μπινελίκι για να ισιώσει.Αν νομίζεις ειδικά ότι σε έχει στηνμπούκα μπορείς να του κατεβάσεις μπροστά σε όλους κανένα καντήλι για να σε προσέξει καλύτερα.Δεν είναι η ενδεδειγμένη,αλλά είναι μια λύση…

    Καλησπέρα φάτσα

  4. χμ…. καλή ιδέα :) αλλά εχμ…. υπάρχει ένα προβληματάκι… θα πρέπει να το κάνω πάνω από τριάντα φορές, χαχα :) αν και δεν με έχει κανείς στην μπούκα.

    καλησπέρα νησί

  5. α καλα! αυτά δεν είναι τίποτα μπροστά στα δικά μου…ρίξε μια ματιά και θα καταλάβεις γιατί μιλάω…!!! είμαι πολυ στριμάδι (χιχιχιχι)
    καλή συνέχεια φωτεινούλα και ευχαριστώ για την πρόσκληση

  6. Χαχα κατάλαβα…. είσαι της «τσάντας» κι εσύ :-)

    Πάντως εγώ διαπίστωσα και κάτι ακόμα. Μου τη δίνει το %^&*%*ΤΕΒΕ που μου στέλνει τις ταχυπληρωμές καθυστερημένα και μετά μου λέει να πληρώσω πρόστιμο για την καθυστέρηση. ΡΕ… δεν πάμε καλά…. Και το παιδί στο ορθάδικο που άσε που είμαι σαν τη σαρδέλα, δεν ξαναπάω τελείωσε, μου λέει «δεν έχω ψιλά»…. είμαι η τράπεζα και δεν το έχω καταλάβει?

  7. Έτσι μπράβο ρε foteinoula, γουστάρω τα τσαντισμένα νιάτα… (το ήξερα κι εγώ με τη σειρά μου όταν στο ζητούσα :-) )

Σχολιάστε

