Foteinoula face-off

Standard

Ευχαριστώ plagal!

Όνομα: Φωτεινή

Γενέθλια: 23 Μαρτίου, 1986 η μικρότερη της παρέας μέχρι πρόσφατα :)

Ζώδιο: κριός

Χρώμα μαλλιών: καφέ

Χρώμα ματιών: καφε

Έχεις ερωτευθεί ποτέ: όχι, αλλά έχω τρακάρει πλοίο επειδή σκεφτόμουν κάποιον, πιάνεται? :) (αλήθεια)

Μουσική που ακούς: εξπεριμένταλ όπως Tρύπες, φωτεινίστικα όπως Mάνου Tσάο, ΤΑ τραγούδια: σωτηρία μπέλλου και άσιμος, screaming jay hawkins αλλά μόνο τώρα, θέλω να ακούω TOM WAITS για πάντα, διάφορα… δεν ξέρω τώρα τι να γράψω…

Χαρακτήρας Disney: Maleficent

Ποιός φίλος/φίλη μένει πιό μακριά: o Hλίας

Πρώτο πράμα που σκέφτεσαι όταν ξυπνήσεις: πόση ώρα ακόμα μπορώ να χουζουρέψω???

Κάτι που έχεις πάντα μαζί σου και δεν το αποχωρίζεσαι: ένα τετράδιο όπου γράφω τις σκέψεις μου

Τί έχεις στον τοίχο σου: μια αφίσα από Το ταξίδι στη χώρα των θαυμάτων, μια αφίσα Janis Joplin, μια είκονα του Fantomas, κάτι ψυχεδελικές κάρτες που μου πούλησε μια γερμανίδα τοξικομανής, εικόνες από το trainspotting και το natural born killes, δύο εικόνες από τη Γένοβα, τον ποιο υπέροχο πίνακα που υπήρξε ποτέ και τον έχω φτιάξει εγώ (στο δέυτερο παράνομο σπίτι , σσσσ….., στον τοίχο έχω μια πατημασιά )

Τί έχεις κάτω από το κρεβάτι σου:το κρεβάτι της αδερφής μου (στο δέυτερο παράνομο σπίτι , σσσσ….., έχω μια πεθαμένη κατσαρίδα :) )

Αν ήσουν μόνος/η στο σπίτι και άκουγες ένα βάζο να σπάει τί θα έκανες: θα σκεφτόμουν ποιο να είναι και πόσο θα τσαντιστεί η μητέρα μου (στο δέυτερο παράνομο σπίτι , σσσσ….., θα σκεφτόμουν, έλα ρε! έχω και βάζο? )

Αγαπημένος αριθμός: 4444

Αγαπημένο όνομα: Άννα και Άγγελος

Χόμπι: διαβάζω και γράφω. πιο πολύ γράφω. ζωγραφίζω χάλια και μετά τα βάζω απέναντι και τα κοιτάω και πορώνομαι. φτιαχνω μερικές ιστοσελίδες. και ακούω μουσική. πολλή. διαβάζω για τα προβλήματα των παιδιών. θέλω να μάθω κουκλοθέατρο.

Πού θα ήθελες να ήσουν τώρα: δεν ειναι το πού, ειναι το με ποιον. (ευχαριστώ plagal) Με τον Μ1 στην κουζίνα του. Με τον Μ2 στο παλιό μας σπίτι. Με τον Π στη Νέα Σμύρνη. Με τη Γ στο δρόμο. Mε την Π στο δωμάτιο της. Με τη Μ για καφέ. Με τον Μ σε ένα παγκάκι. Με τον Σ οπουδήποτε.

Μία ευχή για το μέλλον: θέλω να φάω ξανά μέσα στον επόμενο μήνα εκείνη τη μακαρονάδα με το ταμπάσκο που φάγαμε χθες

Αν μπορούσες να ταξιδέψεις στον χρόνο και να γυρίσεις πίσω, σε ποιά εποχή θα πήγαινες: στα 90s. αλλά ως 20χρονη.

Φωτιά! Πάρε κάτι μαζί σου: τα σταφύλια της οργής, το δεύτερο βιβλίο που τυπώθηκε κι ένα κουτί με αναμνήσεις. και ένα 50ευρω.

Αγαπημένο λουλούδι: η μιμόζα

Αγαπημένη σειρά: Top 3: δεν έχω, οι simpons ίσως

Αγαπημένη ταινία: Top 3: Persepolis, Billy Elliot, Valse Sentimentale (και το Night on Earth ) LEON…

Αγαπημένο τραγούδι:Top 3: Clandestino, I put a spell on you, Με αεροπλάνα και βαπόρια

Αγαπημένο βιβλίο: Top 3 Ο γέρος και η θάλασσα (Χεμινγουέι) ,Τοστ ζαμπόν (μπουκόφσκι), Το γίγνεσθαι του προσώπου (Rogers)

Αγαπημένο ζώο: τα άλογα

Αγαπημένο ρούχο: οι φούστες και τα σουτιέν που δε σου προκαλούν ασφυξία (συγγνώμη δηλαδή :) )

Αγαπημένος καλλιτέχνης/ιδα: ο Καζαντζάκης, ο Καβάφης, η Σώτη Τριανταφύλλου, η Σωτηρία Μπέλλου, ο Μάνου Τσάο, επαναλαμβάνομαι, ο Τζιμ Κάρει, ο Πίτερ Σέλλερς, η Πάτι Σμιθ, η Ιζαμπέλ Υπέρ, ο Τζιμ Τζάρμους, ο Κιμ κι ντουκ, ο Τομ Γουέιτς, ο Κέρτ κομπέιν, πω πω είναι πολλοί ρε γμτ…. δεν γίνεται

Αγαπημένο φαγητό: μουσακάς (αααααααααααααχ)

Με ποιόν χαρακτήρα καρτούν ταυτίζεσαι: με τον Οβελίξ

Κακή συνήθεια: άγχος

Χαρακτηριστικό της προσωπικότητάς σου που σου αρέσει: είμαι αφοσιωμένη και αστεία (edit: πολλοί λένε ότι είμαι ειλικρινής και μου αρέσει αν είμαι)

Χαρακτηριστικό της προσωπικότητάς σου που δεν σου αρέσει: ειμαι αγχωτική και δύστροπη (edit: πολλοί λένε ότι είμαι καχύποπτη και δε μου αρέσει να είμαι)

Συνηθισμένη ατάκα: θα φύγει καμιά αρβύλα… (αν το διαβάσει αυτό ο Μ είμαι σίγουρη ότι θα γίνει :))

Δουλειά που θα ήθελες να κάνεις: οικογενειακή συμβουλευτική

Μεγαλύτερος φόβος: ότι θα πεθάνω

Πιστεύεις ότι τα κατοικίδια είναι: δεν ξέρω

πάσα, anypopti και martini. adamo αν θες γράψε αλλά ξέρω ότι δε σου αρέσουν αυτά οπότε δεν είναι υποχρεωτικό!!! για τους άλλους είναι!

11 responses »

  1. Μμάλιστα…. Ότι πεις…. Εγώ για το δεύτερο παράνομο σπίτι θέλω να μάθω περισσότερα πάντως….

  2. το ξερα οτι θα με ρώταγες! xD
    άσε έχω να σου πω φοβερά νέα, τύφλα να έχουν κάτι αντιεξουσιαστικές καταλήψεις εγκαταλελειμένων κτιρίων….. :P

  3. Παράθεμα: face-off « Blogs are like opinions. Everybody has one…

  4. ωραίες οι ερωτήσεις/απαντήσεις αυτού του post.
    χαθήκαμε ρε γαμώτο και δε ξέρω πότε θα έρθω αθήνα πάλι. Τι κάνεις το καλοκαίρι;
    φιλάκια

  5. :):):)

    χαθήκαμε κι έχω πολλά να σου πω!! θα είμαι εδώ μέχρι τέλος Ιουλίου! εξετάσεις :(

    μετά σου είπα, ακολουθώ τα χνάρια σου πάντα!!!! :P:P

    φιλιάααααααααααααααααααα

Σχολιάστε

