10+1 πληροφορίες

Standard

Σ’ευχαριστώ ρε anypopti!! Ξέρεις να βάζεις μια σταρ να μιλάει για αυτή, χαχαχα! Θα βάλω κι εγώ ένα Banksy που ταιριάζει με την περίπτωση;)

Ιδού τα άπλυτα μου:

01.Μου αρέσουν αρκετά τα λουλούδια και τα φυτά.

02.Τρελαίνομαι για γκράφιτι, street art, κτλ.

03.Συχνά πυκνά παίρνω κάποιο λεωφορείο χωρίς να έχω προορισμό.

04.Aπό μικρή ήμουν ερωτευμένη με την Αγγλία χωρίς να είχα πάει ποτέ. Είχα δίκιο.

05.Είμαι σχεδόν αλλεργική στην οδοντόκρεμα και δεν πλένω συχνά τα δόντια μου. Μπλιαχ…

06.Ακούω μουσική μόνο με ακουστικά.

07.Πριν καπνίσω ένα τσιγάρο το κρατάω στο χέρι μου πέντε λεπτά περίπου.

08.Δεν βάζω ποτέ σεντόνι στο κρεβάτι μου. Προτιμώ να καθαρίζω το στρώμα. Ξανά μπλιαχ…

09.Λατρεύω τα γλυκά και το αλκοόλ.

10. Ξέρω στοιχειώδη νοηματική.

+1 κατασκοπέυω στεγνά όσους με ενδιαφέρουν. σε φάση παίζει και να τη στήσω κάτω απ’το παράθυρο με φανάρι και κουκούλα. δε μασάω. :)

Άμα έχεις παρατηρήσει το +1 εσύ που διαβάζεις βγες στο μπαλκόνι! Άιντε!

Έλα martinaki, κλασσικά θα παίξεις! Και ο plagal. Kαι να σου πω ρε memphis…. γράψε μια απάντηση εδώ και μία στο face off. Σε προσκαλώ ΚΑΙ σε προκαλώ.

5 responses »

  1. Παράθεμα: Κρος-μπλογκοπαιχνιδο « Black Cat ★ Red Cat

Σχολιάστε

