Γιατί σε μένα, arghhhhhhhh :(

Standard

Διάλογος με υπερμορφωμένο στενό συγγενικό πρόσωπο. Νομίζω ότι αξίζει :)

-Πώς πάνε οι εξετάσεις?

-Έτσι κι έτσι.

-Γιατί?

-Θα σου πω, ξεκίνησα και…

-Πόσα πέρασες?

-Κανένα. Βασικά…

-Πόσα πέρασες?

-ΔΕΝ ΞΕΡΩΩΩΩΩΩΩΩ

-Και πώς? Αυτές οι εξετάσεις…

-Ποιος τις χέζει τις εξετάσεις  μωρέ, έχω να σου πω κάτι πολύ σημαντικό. Τι κουβαληθήκαμε εδώ πέρα?

-AAAAAAAA! Τι? Σε διώξανε από τη δουλειά? Πω πω!

-Όχι.

-Α, εντάξει τότε.

-……………… (ντουπ)

-Όλα καλά που λένε όλα ανθηρά! Ωραία είναι εδώ. Θα πας διακοπές?

-Ουφ…. Μήπως έχεις λίγο χρόνο αύριο?

-Γιατί? Πού θα πας πάλι? Και σήμερα που βγήκαμε κακώς! Έπρεπε να διαβάζεις.

-Ναι… βασικά…

-Καλά είσαι τελειώς τρελή? Πότε θα πάρεις το πτυχίο σου? Κάνε κάτι μωρέ στη ζωή σου.

-Καλά τα πάω.

-Πήρες αυτοκίνητο?

-Ναι.

-Μπράβο! Τι μάρκα?

-BMW.

-Πω πω, τι παιδί είσαι εσύ!

Αύριο τελικά έχεις χρόνο?

-Όταν πάρεις το πτυχίο θα το κάψουμε! Όχι δεν έχω πολυ αύριο…

-Μήπως έχεις λεφτά τότε?

-Εγώ δεν έχω λεφτά? Ρητορική είναι η ερώτηση? Φυσικά και έχω!

-(ΘΕΕΕΕΕΕΕ ΜΟΥ……..) Ωραία. Επειδή μου τα έκανες λίγο τσουρέκια λοιπόν, πλήρωσε τους καφέδες. Εγώ την κάνω. Δώσε χαιρετίσματα στους υπόλοιπους.

-Έχεις εδώ το αυτοκίνητο? Θα με πας? Άντε να το δω!

-Βασικά έχει ξύλινη επένδυση μέσα και μόλις τη λούστραρα. Καταλαβαίνεις…. Α, γράψε λίγο, foteinoula.wordpress.com….

-Τι είναι αυτό?

-Μπες, είναι site για υπολογιστές!

-Και λέγεται foteinoula?

-Ναι στα ιαπωνικά σημαίνει «τεχνολογία αιχμής». Τα λέμε.

Έγραψε! Μήπως είχες πιει τίποτα αγαπητή μου? ;)

Άσχετα με τα παραπάνω:

Κάτι μου λέει ότι σε αυτήν την εξεταστική δε θα περάσω τίποτα. Και δε μου φτάνει αυτό, μπορεί να πρέπει να ακυρώσω και τις διακοπές μου. Και πώς μου έχουν σπάσει τα νεύρα! Και δεν μου φτάνει αυτό έχω και το χειρότερο.

Έχω από πάνω τον κάθε άκυρο να μου δίνει συμβουλές και να μου λέει ότι είμαι αυτοκαταστροφική και καταστρέφω τα νιάτα μου. Δεν το κάνουν όλοι αλλά είναι μερικοί που δεν το βάζουν κάτω! Και γιατί είσαι λυπημένη? Και γιατί δεν προσπαθείς? Και τι σκέφτεσαι? Πόσα μαθήματα πέρασες? Πόσα δεν πέρασες? Πόσα χρωστάς? Δεν πρέπει να είσαι στεναχωρημένη η αγχωμένη. Δεν πρέπει να ανησυχείς. Πρέπει να είσαι χαρούμενη. Όλη την ώρα. Ούτε ένσημα να κόλλαγα. Πού ξέρεις ρε φίλε εσύ τι έχω εγώ το μυαλό μου? Άντε και παράτα μας.

Εγώ έτσι γουστάρω να είμαι και θα είμαι έτσι μέχρι το χειμώνα. Εσείς να κοιτάτε τη δουλειά σας. Αμάν πια. Όταν είσαι καλός σε πρήζουν όλη μέρα «πωωωωωωωωωωω πώς τα κάταφερες να τα περάσεις όλα αυτά τόσο καλά?».  Όταν είσαι μάπας πάλι σε πρήζουν. Δεν μπορώ, θα εκραγώ, θέλω τη μαμάααααααααααα μου… : P

6 responses »

  1. γιατί, διαγνώσκεις εγκεφαλικό κάψιμο? :)

    δε διαβάζω πολύ μωρέ, ένα μάθημα μου έμεινε. απλά αυτό το καλοκαίρι μου παει στραβά, λες και με μουντζώσανε ρε γαμώτο :( :(

  2. ε? ποιο είναι το τέλειο? εγώ όλα ατελή τα βλέπω σε αυτή την περίπτωση :)

    το τέλειο πάντως είναι ότι σήμερα έκανα εξερεύνηση στο blog σου και τώρα μου έκανες σχόλιο, πολύ θεά τύχη :)

  3. xaxa!
    kala eisai foveri..
    se diavaza apla den vrika aformi na kanw comment
    kai twra katalava pws den 8elei tosi filosofia mia kali kouventa, eidika otan einai ali8eini.
    To an kati einai teleio h atelhs einai diaforetiko gia ton ka8ena.
    Gia paradeigma apo 1 – 10, sto keimenaki auto, vazw 8.
    Esu den 8a sumfwnouses gt eisai kai metriofron.
    swsta?

Σχολιάστε

