Aδελφικό Ντελίριουμ :)

Standard

Αυτήν ακριβώς τη στιγμή είμαι στο λατρεμένο μου δωματιάκι (που το έχω μαζί με την πιο καλή συγκάτοικο). :)

Καλά εντάξει καμία σχέση αλλά δεν έχω καμιά φωτογραφία του δικού μας. Το θέμα είναι ότι στο σαλόνι γίνεται ένα φοβερό πάρτυυυυυυυυυ!

Ω ναιαιαιαιαιαι!!!

Η αδερφούλα μου κάνει πάρτυ για τη γιορτή της και είμαστε οι δυο μας στο σπίτι με τους καλεσμένους. Γονείς, παιδιά, σκυλιά, γατιά λείπουν! Κι έτσι αρπάξαμε την ευκαιρία (δλδ την ευκαιρία την αρπάζουμε κάθε φορά που λείπουν αλλά σήμερα είπαμε να το κάνουμε επίσημα. :D) Μαγειρέψαμε λοιπόν του κόσμου τα φαγητά (η αδερφούλα είναι η καλύυετερη μαγειρισσάαααααααα και είναι και partyόβια) , βάλαμε τα καλά μας και τα δυνατά μας και η επιτυχία ακούγεται τώρα σε όλο το τετράγωνο!

Το άλλο θέμα όμως είναι ότι εγώ ψιλοβαρέθηκα! :) Έκανα και λίγο τον dj, είχαμε και μίκτη που η αδερφή μου πέρασε για βίντεο, άσχετο τελείως το παιδί :), χόρεψα και δύο ώρες μόνη μου γιατί

1ον οι άλλοι δε θέλανε να χορέψουνε και ντρεπόντουσαν και τώρα που τα ήπιαν λίγο φυσικά τους πέρασε η ντροπή (κάτι το οποίο ΕΙΧΑ προβλέψει απ’ την αρχή) και

2ον εγώ άμα ακούω ντάπα ντούπα ΔΕΝ μπορώ να μη χορέψω, ΔΕ γίνεται, πώς να το κάνουμε? :D

Τέλος πάντως μαζί με το χορό που έριξα και το φαί και άλλα πράγματα όπως

αυτό + αυτό + αυτό + αυτό (δυστυχώς όχι αυτό :P) + αυτό (εντάξει το ξέρω ότι έχω καεί αλλά εμένα με βαράει και όλο το απόγευμα έπαθα ένα overdose), δεν άντεξα και είπα να έρθω στο κρεβατάκι μου να διαβάσω Mίκυ Μάους, ώστε να είμαι σε φόρμα άυριο για DNS καταστάσεις και ονοματοδοσίες ίντερνετ!! Ουφ…

To τελευταίο ποτηράκι για όσους είναι σε τέλειο πάρτυ και πανε για ύπνο! (έχω μια όρεξη για φωτογραφίες σήμερα) Και για αυτούς που θα μείνουν να χαζογελάνε και να μου χαλάσουν τη θεική playlist για να ακούσουν καταθλιπτικά ελληνικά καψουροτραγουδα μπλιααααααχ

Καληνύχτα! Everybody in the house put your hands up and say YEAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!

:)

PS (edit): Eπειδή όλοι όσοι είναι απο πάνω μου τώρα και διαβάζουν όσα γράφω και, ειδικά η Ε. κι η αδερφούλα μου, ειδικά αυτές, μου λένε ότι α) είμαι αλκοολική (καμία σχέση, θέλω τουλάχιστον πέντε χρόνια για να καταλήξω εκεί και μέχρι τότε θα έχω παντρευτεί :D) , β) ότι καθώς έψαχνα να βρω φωτογραφίες για το post έπεσα σε μία φωτογραφία και άρχισα να κάνω επιφωνήματα θαυμασμού και κόλλησα στην οθόνη και το έκανα θέμα και ότι αυτό είναι απαράδεκτο για σοβαρό άνθρωπο σαν εμένα, με σχέση και οράματα κτλ κτλ και γ) ότι δε θα τολμούσα ποτέ να τη βάλω στο blog που είναι ψιλοεπώνυμο και που προσποιούμαι ότι είναι σοβαρό και μιλάει για προβλήματα (και καλά) έχω να πώ ότι:

EΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΩ ΘΕΜΑ?????????? Θα τρελαθούμε τελείως?!!!! :P

PS. Xρόνια Πολλά ρε αδερφή! Μου ζήτησες να γράψω κάτι για τη γιορτή σου που να σε εκφράζει και έγραψα Χεχεχεχεχεχε :):) (Eλπίζω να μην τα διαβάσει η μαμά :)) I looooooooooove you!!!!!

8 responses »

  1. Είσαι ηλίθια αλλά γι αυτό σε αγαπάω. Πολύ ηλίθια όμως……. :)
    βάλτο και στην «εικόνα που εμφανίζεται στην οθόνη όταν πατάμε το κουμπί» (=desktop).

    αυτό το σχόλιο το έγραψε η κάτοχος του blog γιατί η αδερφή της δεν μπορεί να γράψει σχόλιο επειδή δεν ξέρει τι είναι η ηλεκτρονική διεύθυνση και δεν ξέρει αν έχει….. ντοινγκ χαχαχαχαχαχα)

  2. να χαίρεσαι την αδερφή σου! χρόνια της πολλά έστω και λίγο καθυστερημένα. άλλωστε 40 μέρες λένε κρατάει μια γιορτή… αυτό δεν ξέρω κατα πόσο σε συμφέρει. εμένα πάντως σίγουρα με συμφέρει αν είναι επι 40 μερες να «ανεβάζεις» φωτογραφίες με τόσο «άσχημα» αγοράκια…!!

    να σαι καλα! και πάλι να την χαίρεστε!
    (προτείνω να την δει και η μαμά την ανάρτηση… γυναίκα είναι, δεν μπορεί! )

    σε φιλω

  3. χαχαχα… εμένα πάντως δε με συμφέρει καθόλου να το γλεντάμε έτσι εν μέσω εξετάσεων :) όχι εντάξει δε θα γράφω συνέχεια τέτοια, είναι πιο πολύ της αδερφούλας το στυλ :)
    πάντως πολύ άσχημος, όντως, απορώ πώς τα βγάζει πέρα, χιχιχι

    η μαμά τα είδε και είπε ότι την παραξένεψε που μου άρεσε γιατί είναι ξανθός….. αυτή η γυναίκα πάντα με εκπλήσσει :)

    ευχαριστούμε και οι δύο για τις ευχές!! φιλιά

Σχολιάστε

