Χρηματιστήριο της αγάπης :)

Standard

Moυ λένε ότι είμαι…

Παίζω.

Όταν θέλω να έχω 4 έχω 8.

Όταν θέλω να έχω 20 έχω 25.

Όταν θέλω να έχω 50 έχω 60.

Όταν θέλω να έχω 100 έχω 300.

Όταν θέλω να έχω 1000 έχω 10000.

Όταν θέλω να έχω 20000000 έχω 6000000000000.

Μέχρι που μια μέρα θέλω να έχω 1. Και έχω 0,0000000000000001. :(

Ποσοστιαίες μονάδες έρωτα ρε γαμώτο. Έχω εθιστεί. Στο τζόγο. Θα πεθάνω :(

Aλλά έχω το Γιάννη.

Kάποιοι λένε πως θα ανέβουν οι μετοχές όπου να ναι. Αλλιώς πρέπει να αλλάξω εταιρεία. Μπλιαχ, σιχαίνομαι την χρεωκοπία. Και πιο πολύ την έρευνα αγοράς.

4 responses »

Σχολιάστε

