Θα βγώ, δε θα βγώ?

Standard

Υπήρχε η εποχή που η μικρή καμηλοπάρδαλη πήγε να γίνει μηχανικός. Επειδή όμως ήταν καμηλοπαρδαλή αντί για καμηλοπάρδαλη δεν πήγαινε στα μαθήματα και δε διάβαζε και άραζε… Μέχρι που μια μέρα κατάλαβε πώς για να μην της πονέσει όοοοοολος ο λαιμός πρέπει να πάρει πτυχίο και έτσι… αποφάσισε να διαβάσει! Βρήκε ένα λόφο, αποχαιρέτησε τους πάντες και πήγε να αφοσιωθεί στον πηγαιμό για την Ιθάκη.

Υπάρχει μια λέξη, αναφερόμενη σε ρουχισμό και συγκεκριμένα σε εκείνο το κομμάτι που καλύπτει το χέρι, η οποία μου έρχεται συνέχεια στο μυαλό.  Μανίκι. Η γιαγιά καμηλοπάρδαλη το λέει και, στερνή μου γνώση… αααααααααααααργκ

The fight for consistency. Yes.

4 responses »

  1. μμμμ, μου θυμίζει την εποχή που αποφάσισα εγώ να στρώσω τον κώλο μου να διαβάσω, γιατί τα είχα κάνει μαντάρα (ο adamo τα θυμάται :-)) Θα έμπαινα 9ο εξάμηνο με τα 6 μαθήματά του συν 17 χρωστούμενα: το σύνολο 23 (από τα 60 τόσα που ήταν ο τελικός συνολικός αριθμός για το δίπλωμα ΗΜ&ΜΥ τότε στο ΕΜΠ). Για 3 μήνες το καλοκαίρι (από Ιούλιο μέχρι Σεπτέμβριο) με είχαν χάσει όλοι. Τελικά έδωσα 15 το Σεπτέμβριο και πέρασα τα 14, αλλά μετά μου πήρε να συνέλθω κάνα δίμηνο.

    Άρα, χρειάζεσαι υπομονή και μια… μαλακή και αναπαυτική καρέκλα :-)

  2. Ναι… υπομονή… και πειθαρχία.
    τον ίδιο αλγόριθμο κάναμε. μόνο που εγώ είχα πολύ διαφορετικές αρχικές συνθήκες στο 9 εξάμηνο :(

    Tώρα είμαι στο εξάμηνο 11. Ελπίζω να σταματήσω μέσα στο 14 δηλαδή εντός προγραμματισμένου χρόνου.

Σχολιάστε

