Ντιν ντιν

Standard

Μετά το προηγούμενο ποστ το οποίο το έγραψε ένας φίλος ξένος έτσι να υπάρχει να βλέπετε πόσο γαμάτη είμαι… επανέρχομαι… :)

Ήμουν σήμερα στο λεωφορείο πρωί πρωί και πήγαινα να κάνω κάποιες δουλειές. Δίπλα μου έκατσε μια πολύ καθωσπρέπει μακρινή οικογενειακή φίλη, ας την πούμε έτσι, και γειτόνισσα η οποία είναι επίσης σπουδαία κουτσομπόλα και πολύ μη μου άπτου, ξέρετε τώρα τι εννοώ!! Βαμμένη, χτενισμένη, στεγνη και ρημαγμένη και φυσικά έτοιμη για θάψιμο! Μου έπιασε λοιπόν εκεί την κουβέντα για τις σχολές, τις δουλειές, πολύ καθωσπρέπει κουβέντα…

Μετά από λίγο μπαίνει στο λεωφορείο ένας συμμαθητής μου από το γυμνάσιο-λύκειο, ο οποίος δε με γνώρισε αμέσως, εγώ όμως τον γνώρισα και διαπίστωσα με μεγάλη μου χαρά ότι είναι ακόμα όπως ήταν. Ήταν ρέμπελος, φωνακλάς, έχανε συνέχεια τις τάξεις και έκανε συνέχεια φασαρία αλλά είχε τόση μα τόση φάση που εγώ έλεγα επίτηδες λάθος το μάθημα για να με προσέξει ότι είμαι άσχετη και να κάνουμε παρέα :D Ακόμα έχει τόση μα τόση πλάκα.

Μπήκε με όλη του την άνεση, ένα πράσινο μαλλί να φωσφορίζει, εμένα μου αρέσουν αυτά πω πω δε λέγεται πόσο!! :) Μπαίνοντας σκούντηξε λίγο την κυρία δίπλα μου και αυτή άρχισε ένα λογύδριο…. πρωινιάτικα, μα πώς μπορούσε?? Και πώς είσαι έτσι και πώς περνάς έτσι και τι ρούχα είναι αυτά κτλ…

Κάποια στιγμή γυρνάει και αυτός και τις λέει, Τι θες κυρά μου, άλλος δεν γ*&^(*&αει και άλλος την πληρώνει? Τότε με αναγνωρίζει και πετάει και ένα, γεια σου Φωτεινούλα, τι γίνεται?? :D

Σκάω εγώ στα γέλια, με κοιτάει και η διπλανή με ορθάααανοιχτο το στόμα, τον ξέρεις μου λέει? Πριν προλάβω να απαντήσω αναλαμβάνει αυτός. Στο ίδιο θρανίο καθόμασταν με τη Φωτεινούλα!! Γράφαμε ποιήματα μαζί. Τον κοιτάει αυτή και μισοκλείνει τα μάτια…. έγραφες εσύ ποιήματα με ρωτάει?? Με αυτόν τον βρωμιάρη?

Ναι λέει αυτός και της λέει, να σου πω ένα? Φωτεινούλα, θυμάσαι??? Στο αφιερώνω… Εμείς κυρά μου ήμασταν από αυτούς που έλεγαν τα εξής (τώρα συμμαθητές και ζωντανοί νεκροί άνθρωποι που διαβάζετε το blog διαβάστε τι της είπε μονορούφι….)

ΚΑΜΠΑΝΑΚΙ, ΝΤΙΝ-ΝΤΙΝ
ΑΛΛΑΝΤΙΝ, ΜΕΣ ΣΤΗ DRΕΑΜ ΤΕΑΜ
SHOWMEN ΣΤΟ ΣΥΝ
ΣΑΝ ΤΟΝ ΧΑΡΥ ΚΛΥΝ
ΦΕΡ’ΕΙΠΕΙΝ ΣΑΝ ΤΟΝ ΜISTER BEAN
ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔ’ΑΥΤΗΝ
ΓΡΑΨΕ ΡΙΝ, ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΡΙΝ
ΠΡΙΝ ΠAΡΩ ΠΡΙΜ

και έφυγες γελώντας :):)

αυτό ήταν flashback. αν και το είχα ξανακούσει πρόσφατα και επίσης νομίζω είναι λίγο μεταγενέστερο :). βέβαια, δε λες καλά που δεν είπες καμια Σούζη… :)

7 responses »

  1. tragelafika peristatika pou latreuw!
    goustarw tetoious typous san ton summathiti sou!!
    Petane «karfia» kateuthian se pliges!

    Pantws tha eixe apopsi kai gousto na sas elege gia tin Souzi..!!!!

  2. καλημέρα!!!

    ναι ναι, τραγελαφικά, ακριβώς! εγώ να δεις πώς τα λατρεύω, χεχε :)

    τώρα για τη Σούζη, εντάξει…. δεν ξέρω … :/

    φιλιά στη ρόδο (ή στα γιάννενα? :))

  3. Ποια είναι η Σουζη?
    αυτη που σκουζει,
    και βρονταει σαν το ουζι,
    όταν κάνει μπούζι?

  4. είναι ένα τραγούδι όχι και τόσο σεμνό ολίγον έως πολύυυυ ακραίο από τους χιπ χοπ χαδες ΖΝ

    είναι ένα τραγούδι που έιχμε αναφέρει πολύυυυ παλιά σε ένα μάθημα κόκκινου… 8-/

Σχολιάστε

