Θες καφέ?

Standard

Δεν μπορούσα ποτέ να καταλάβω πώς γίνεται κάποιος να πίνει δέκα καφέδες σε μια μέρα. Ούτε πώς ο καφές σε κάνει να είσαι περισσότερο ξύπνιος από το να βάλεις το πρόσωπο σου κάτω από τη βρύση, ούτε πώς να μην αγχώνεσα, ή να αποδίδεις σε εξετάσεις και άλλα συναφή. Χθες ένας γνωστός μου τον οποίο ακούω γενικά μου επεσήμανε ότι τα περισσότερα από αυτά τα αποτελέσματα είναι επειδή τα πιστεύει κανείς μέσα του και όχι επειδή ισχύουν πραγματικά.

Εδώ και κάποια χρόνια και εγώ δεν μπορώ να ξυπνήσω το πρωί αν δεν πιω καφέ. Ήθελα να μπορούσα αλλά έλεγα ότι έχω συνηθίσει κι έτσι μιας και ήταν έυκολο έπινα παρόλο που άρχισε να μου δημιουργεί προβλήματα. Σήμερα ξύπνησα και μάλλον αποφάσισα να πω στον εαυτό μου ότι μπορώ να ξυπνήσω και χωρίς να πιω. Το είπα μια κι έξω, έλα τώρα σιγά μην χρειάζεσαι καφέ για να ξυπνήσεις… ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ! Δεν ήπια και νομίζω ότι θα κάνω το ίδιο και άυριο.

Με αφορμή δείτε αυτό! Αξίζει :

4 responses »

  1. Το βιντεακι οπως και το τραγουδακι ειναι αψογα…

    Οσο για τον καφε, υπηρχαν περιπτωσεις που επεινα 4-5 νες την ημερα. Οχι για να μεινω ξυπνιος, απλα μου αρεσει η γευση και οταν καθομαι αργα και διαβαζω ή δουλευω το βραδυ, θελω κατι ζεστο. Πολλες φορες πηγαινα για υπνο και επινα γρηγορα γρηγορα τον καφε πριν κοιμηθω, ακομα και στις 3-4 το βραδυ.

    Απο την αλλη ξερω πολλους ανθρωπους που ακομα και αν πιουν κοκα-κολα (που εχει καφεινη) το απογευμα εχουν δυσκολιες να κοιμηθουν. Υποθετω ειναι θεμα οργανισμου…

  2. Έχω κι εγώ μια ελαφριά εξάρτηση από τον καφέ….Ειδικά το πρωί για να ξυπνήσω!
    Αλλά ξέρεις τι?Δεν θέλω να τον κόψω…Είναι η ιερή στιγμή της ημέρας που συζητάς με τον εαυτό για τους μικρούς στόχους που θέτεις για τις επόμενες 24 ώρες…Είναι η στιγμή που αποφασίζεις τι θα αλλάξεις «σήμερα» στη μέρα σου για να μην πέσεις στην ρουτίνα, για να γίνεις καλύτερος άνθρωπος, για να βρεις ένα κομματάκι ευτυχίας…

    Καλημέρα….

  3. @αερικό
    κι εγώ πίνω καμιά φορά καφέ πριν κοιμηθώ, είναι ωραία αίσθηση

    @perastiki
    ξέρω τι εννοείς. και με το τσιγάρο ισχύει αυτό με όσους καπνίζουν

    @penny
    γευσίτυπο :) – call me

Σχολιάστε

