Τhe coming back

Standard

Μου λες να μη φοβάμαι

να μην με νοιάζει τόσο

τα χρόνια απλά περνούν

και μεις

ξαναβρισκόμαστε σαν χθες

Μου λες πως ό,τι άλλαξε είναι για το καλό μου

μου λες ότι εσύ είσαι εσύ

κι εγώ είμαι εγώ

ξανά μαζί σαν ένα

Ότι έτσι ήταν από πάντα

και έτσι για πάντα θα μείνει

Μα μην ξεγελιέσαι

και όλο προσπαθείς

να κάνεις τάχα πως δεν το ξέρεις

Εγώ δεν είμαι εγώ όσο εσύ δεν είσαι εσύ

έτσι ήταν πάντα

και έτσι για πάντα θα μείνει

Και μιας και με ρωτάς

θα σου το πω

Όλα όσα αλλάζουν

τα χρόνια

το μεγάλωμα και οι τυπικότητες

οι δήθεν ξεκάθαρες κουβέντες

για τον έρωτα

τις σπουδές

τη μουσική

στολισμένες με δήθεν ενδιαφέρον

οι βόλτες στην γεμάτη κόσμο θάλασσα

τα μοντέρνα σινεμά

οι ασχολίες των «μεγάλων»

τα λαμπερά μπαρ

όλη αυτή η υποτιθέμενη ελευθερία και άνεση

για το καλό μου δεν είναι

Και αν με ρωτάς ξανά

θα σου το πω κι αυτό

Για το δικό σου καλό

νομίζεις όλα αυτά πώς είναι

Μιας και χωρίς αυτά

είσαι εσύ

Και όπως φαίνεται

το να ‘σαι εσύ

δε σου ταιριάζει πια

Σχολιάστε

