Κόψτε, καλοκαίρι είναι

Standard

Υποτίθεται ότι όταν έχεις πρακολουθήσει ένα μάθημα, έχεις διαβάσει και έχεις λύσει ασκήσεις θα βρεθεί ένας άνθρωπος να σου πει ότι ξέρεις κουτσά στραβά. Υποτίθεται…. Και ότι θα το περάσεις.

Εντάξει αυτό δεν ισχύει στη σχολή μας. Και αυτός δεν είναι λόγος να κλαις. Συμφοιτήτρια μου.

Επίσης αυτός δεν είναι λόγος να είσαι τόσο μαλάκας και να λες, έτσι είναι η ζωή, διαβάστε να περάσετε. Συμφοιτητή μου.

Αυτό το στυλάκι, εξετάσεις, το πέρασες, δεν το πέρασα, πότε θα το περάσω, χρωστάω πολλά, έχω βρει το τέλειο στυλ διαβάσματος, ο καθηγητής δεν ξύπνησε καλά σήμερα, ο καθηγητής είναι καλός αλλά πάσχει από σαδισμό χαχα χαχα, είμαι καλύτερος από σένα, είμαι ο καλύτερος στον κόσμο, είμαι ο χουλκ…. μια λεκάνη και γρήγορα. Και η ζωή να τρέχει χιλιόμετρα μακριά όσο ρομποτοποιείσαι, ελάτε να ρομποτοποιηθούμε κι άλλο, έχει πλάκα.

Θα τα ξαναδώσουμε. Και θα τα περάσουμε. Και θα τελειώσουμε. Είναι θέμα ζωής και θανάτου έτσι κι αλλιώς. Ημμυ. Για πάντα. Σκατά. :)

έξι χρόνια πριν στο πρώτο μάθημα το είχα πει. μόνο το σεξ θα μας σώσει.
5 responses »

  1. θυμάμαι που είχα γυρίσει κατάπληκτος και είχα πει, μα καλά, πώς μιλάς εσύ έτσι?

    ακόμα την ίδια εντύπωση μου κάνει

    εν τω μεταξύ το πήρα

  2. το πήρα. είμαι ηλεκτρολόγος.
    θα γίνεις κι εσύ.
    για εμένα το δέχομαι.
    για εσένα… ακόμα και τώρα… δεν μπορώ να το πιστέψω ;)

    μεταπτυχιακό που θα κάνεις? λέω μήπως….

  3. δεν ξερω αν θα κανω. εχω ακομα ενα χρονο στο εμπ

    λες να γινω? με καταραστηκες να δωσω βιομηχανικη 10 φορες. :) υπερβολικο ε?

    εχω φτασει στις 8…

    ….

  4. η ζωή δεν αξίζει αν δεν την πήξεις στο τρανζίστορ.
    δίνε το, αν δεν πας στις 10 δεν το περνάς. η κατάρες μου πιάνουν ε?

Σχολιάστε

