Έλα στις 6…

Standard

… κι όποιος αντέξει!!!

Εσείς το λέγατε αυτό μικροί στο δημοτικό? :) Μετά στο γυμνάσιο είχε προστεθεί και το Ντύσου σέξι μπροστά! Θυμάμαι που το λέγαμε συνεχώς για να κάνουμε τους έξυπνους.

Ντύσου σέξι, έλα στις έξι κι όποιος αντέξειιιι.

Εγώ στο όποιος αντέξει αν και μικρή ένιωθα ένα κάποιο σκίρτημα. Το θυμάμαι καθαρά. Ένιωθα μια συνωμοτική ζεστασιά που με έκανε να κοκκινίζω και να ντρέπομαι. Τι να εννοεί άραγε «όποιος αντέξει»  αναρωτιόμουν??? Θα τρέξουν??? :) Μάλλον κατά βάθος ήξερα.

Η προσμονή για τα ραντεβού με εξουθενώνει. Με εξαντλεί. Με καταναλώνει. Με κυριεύει. Με αποπροσδιορίζει και με αποπροσανατολίζει, με ξεχειλώνει και με συρρικνώνει. Μετά τρώω δυο τρεις σοκολάτες και πίνω μια πορτοκαλάδα.

Και μου περνάει :) Στο πρώτο μου ραντεβού….

Στο πρώτο μου ραντεβού είχα χτενιστεί ωραία και είχα πάρει λουλούδια ροζ και μοβ. Ήταν σε ένα απάτητο και άγριο χωριό της Αρκαδίας. Είχα βάλει και κολόνια! Στα κρυφά!  Η κολόνια ήταν στο σπίτι της γειτόνισσας και έπρεπε να σκαρφαλώσω να μπω από το παράθυρο και να βάλω. Σκαρφάλωσα, μπήκα από το παράθυρο, έβαλα και μετά ντύθηκα. Στο δρόμο φύσαγε ένας παλιοαέρας άλλο πράγμα!  Ξεμαλλιάστηκα. Πάει το χτένισμα μου. Έχασα το δρόμο και δεν ήξερα πως να πάω. Όταν τον βρήκα πια τα παπούτσια μου, που ήταν καινούργια λουστρίνι, με είχαν χτυπήσει και κούτσαινα. Είχα ιδρώσει και το καλό μου φόρεμα είχε κολλήσει πανω μου ζαρωμένο. Τα χέρια μου είχαν κι αυτά ιδρώσει και τα λουλούδια είχαν κατσιάσει και ήταν μαύρα. Περπατώντας είδα τη βρύση. Ήταν πέτρινη και με κρύο νεράκι. Έβγαλα τα παπούτσια μου και τα ρούχα μου και ξάπλωσα κάτω. Είναι ωραία εδώ είπα, τα υπόλοιπα ας περιμένουν. Τα λουλούδια τα στρίμωξα σε μια τσέπη.

Στο ραντεβού δεν πήγα.

Πέρασε τυχαία λίγη ώρα αργότερα. Τα λουλούδια του ήταν απείρως πιο κατσιασμένα. Αλλά ήταν ωραία. Πάντα ωραία είναι!

ελπίζω να διαβάσεις αυτό το μήνυμα σήμερα. το πολύ αύριο! τα λουλούδια τα βάζω εγώ :)
7 responses »

  1. τι γίνεται ρε παιδιά?
    μπήκα σήμερα να δω τι γράφεις φωτεινούλα και παρατηρώ ότι η τζο είναι τακτική έως εθισμένη θαμώνας! :)

    τι εμμονή είναι αυτή ξαφνικά. εσύ δεν έμπαινες ποτέ στο Ίντερνετ!

    το τρίο της Μπελβιλ το έχω δει κι εγώ! όσο για τα ραντεβού μακάρι να είναι όλα σαν το πρώτο σου φωτεινούλα.

  2. @ tzo
    ναι, βασικά πρώτα να βρω ανοιχτό περίπτερο για τσιγάρα γαμώ τον αύγουστο

    @slena85
    α το παρατήρησες κι εσύ? γιατί είχα κι εγώ μια αμυδρή τέτοια αίσθηση :)

    βασικά η τζο τώρα που καταξιώθηκε και έγινε βοηθός καθηγητή και χρησιμοποιεί το ίντερνετ για τις έρευνές της, δουλειά πολύ δύσκολη απ’ότι φαίνεται και χωρίς πολύ χρόνο για χάζεμα :), γράφει γενικά στο blog, σε blog του δημοτικού, του γυμνασίου, του λυκείου, του γυμναστηρίου, του χορευτικού… :)

    διαισθάνομαι ότι κάτω από αυτή την έκφραση κρύβεται ο απώτερος στόχος να κρατήσει επαφές με τα πάτρια εδάφη και ειδικά με εμένα στην περίπτωση που επιστρέψει ξαφνικά μετά την ανακάλυψη ότι ο άντρας που θα έχει παντρευτεί, στην υπέροχη κατά τη γνώμη της Αγγλία για την οποία μου παίρνει τα αυτιά, θα είναι…. πάω στο περίπτερο…. :D:D

  3. agapimeni mou Dimitra

    to rantevoy me ton Thodori den pige kai toso kala. i mazwksi egine kala vevaia, imastan kai oi dyo stin wra mas. alla meta itan ligo saxla. katsame sto trapezi tis trapezarias kai fagame makaronia pou eixe mageirepsei i mama tou. oi goneis tou eleipan. akousame mousiki kai paiksame ena epitrapezio paixnidi to opoio omws egw den katalava. emena opws ksereis mou aresei poly alla den tou to eipa. etsi ki alliws to kserei giati tou to exei pei i aderfi tou.pros to telos vevaia ithela na tou to pw pio poly. alla den mporousa giati eixa kardioxtypia. telika efyga stis 4 giati de me afinan. prepei na sou to pw gia na min to ksexasw oti o Thodwris eixe agorasei kerakia apo to Sklaveniti pou ta anapsame me anaptira kai itan wraia. alla afto mas deixnei pia poly kathara tis protheseis tou. tha sou pw kai alla alla twra de sou grafw perissotera giati mou eipes oti de theleis na sou milaw. egw pantws alli fili den exw kanei.

    e ma, einai xronia gnwsto oti oi mazwkseis me kerakia sklaveniti prokaloun kardioxtypia….
    kai nai. ta kerakia mas deixnoun xekathara tis protheseis tou.

    ……..

    elpizw na itan wraia sto periptero…. :) den xanagrafw, exw douleies

  4. χμφφφφφφφφφφφ :@

    αυτό ήταν ανήθικο… :@ αλλά θα το αφήσω!! έτσι! επειδή ήταν το τελευταίο σου σχόλιο :)

    ήμουν μικρή και επίσης δεν ήξερα να μιλάω καλά. αλλά δε θα δικαιολογηθώ
    μου φτάνει που το έχεις
    ηλίθια :)

Σχολιάστε

