Τρώω γονέα σήμερα

Standard

Πέι τον Ιούνη το παιδί σου και δίνει. Και γράφει 2. Δύο στα είκοσι. Δύο στα είκοσι. ΔΥΟ ΣΤΑ ΕΙΚΟΣΙ. Και μένει. Και φρικάρεις ω γονέα! Σου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι. Και σε πιάνει κρίση. Ωραία… ας πούμε ότι σε καταλαβαίνω. Ας πούμε… ωραία…

Το βλέπεις ότι διαβάζει όλο το καλοκαίρι. Ότι μας βγαίνει η πίστη ανάποδα.

Το βλέπεις ότι είναι αποφασισμένο.

Το βλέπεις ότι προσπαθεί.

Το βλέπεις ότι έχει κλειστεί μέσα και τα έχει φτιάξει με τον Πυθαγόρα.

Πάει και ξαναδίνει το Σεπτέμβρη.

Και σου λένε σήμερα, συγχαρητήρια, όπως ήταν το 2 του έβαλε ένα 0 στο τέλος.

Και πας σπίτι και του τη λες του παιδιού που δεν μάζεψε το δωματιό του πριν του πεις μπράβο και πριν του μιλήσεις και τσακώνεσαι και της κόβεις και το χαρτζιλίκι επειδή τα πήρες?? Εντάξει, υποχρέωσή σου ήταν να περάσεις, λες, και λες και ένα ξερό μπράβο μετά από δυο ώρες. Φέτος δε διαβάζω λέει το παιδί γιατί δεν έχει νόημα και κλαίει. Και εγώ σε αντίθεση με σένα ξέρω ότι το εννοεί. Και σε ρωτάω,

ΕΓΩ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΔΥΟ ΕΙΚΟΣΙ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ? ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ? ΑΛΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ?

Και μου απαντάς, μα γιατί φωνάζεις Φωτεινή, δεν καταλαβαίνω.

AAAAAAAAAAAAAAAAAΡΡΡΡΡΡΡΓΓΓΓΓΓΓΓΓΚΚΚΚΚΚΚΚΚΚΚΚΚΚΚ

κατά τα άλλα, η κόρη μου είναι χαζή, θα τη στείλω στην καλύτερη να γίνει κομμώτρια, σιγά που μου θέλει και λύκειο…., τα παιδιά δε διαβάζουν, δεν ενδιαφέρονται για τίποτα, τα μαθηματικά είναι δύσκολα, οι καθηγητές στο σχολείο δεν κάνουν καλό μάθημα

i explode

6 responses »

  1. τι καλή που είσαι σήμερα! :)

    δεν μπορώ ρεεεε, δεν μπορώ, δεν καταλαβαίνεις?εχω τόσα πράγματα στο κεφάλι μου πρέπει να έχω και τη λόξα του καθε ένα πια? τι του έφταιξε αναρωτιέμαι. του χρόνου πάλι θα μου λέει έμεινε μεταξιταστέα και θα κλαίγεται. δεν είναι ανώτερα μαθηματικά να το σκεφτεί ρε συ, 1+1=2 είναι. έλεος

    τελοσπάντων είμαι και γω λίγο….

Σχολιάστε

