Ιllusions και κάτι πιο κάτω

Standard

Οι σχολικοί έρωτες, τα σχολικά όνειρα, οι παλιές αγάπες και όλα αυτά τα ζαχαρώδη είδη καλό είναι να μένουν στο χρονοντούλαπο έτσι, γραφικά και όμορφα, και καλοδιπλωμένα, με την ωραία τους ανάμνηση την ψέυτικη και την υπέροχη, χωρίς να ενοχλούν κανέναν και να αποκτούν με τον καιρό όλο και μεγαλύτερη χαζοαξία.

Γιατί όταν ανοίγει το ντουλάπι και το χθες ανακατεύεται με το σήμερα στην ίδια κατσαρόλα, στην καλύτερη περίπτωση προκύπτει ένα μπερδεμένο κουβάρι προσδοκιών. Και ο μαλάκας της υπόθεσης μάλλον θα πάει να το ξετυλίξει τρώγοντας τα μούτρα του. Ο μαλάκας εδώ, in front of you.

Καθώς μου μίλαγε η παλιά καλή μου ανάμνηση σήμερα, με ωραία λόγια, προσπαθώντας να μου εξηγήσει τα ανεξήγητα,  υποσχόμενη και γλυκύτατη όπως πάντα, κοίταξα τον εαυτό μου στον καθρεύτη και τα είδα ασπρόμαυρα… Εντελως.

Δε θέλω πάρε δώσε με το παρελθόν. It’s a deal. Iτσ ε ντιαλ λέμε. Ρε παιδί μου…

6 responses »

  1. oi sxolikoi erwtes h ta sxolika oneira?
    giati paizei rolo.

    kalytera oi anamniseis na menoun ekei sto myalo mas kai na min ta saklizoume.

    PS.mporeis na m steileis ta popular science? :)

  2. και τα δύο. καλά τα όνειρα αμα βγουν απ το ντουλάπι είναι πολύ χειρότερα, τι να λεμε.

    PS. μήπως θες να μου γράψεις στο blog να σου στείλω κανένα αυγό από το χωριό? :P στα έστειλα

  3. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    che fach dragoste meu??? Aici bine, forte bine!!
    Eu trec examene la universitate! Vino inapoi iepure!!! :( Te iubesc

    ρε μου λείπεις :( έλα, γύρνα… έχω μάθει ρουμάνικα τόσες μέρες, χαχα, όταν έρθεις μόνο ρουμάνικα θα μιλάμε! καλά που σκατά βρήκες ίντερνετ? είναι πιθανολογικά αδύνατο… πιθανολογικά δεν είναι καθόλου αδύνατο να προσδοκώ να μου αγοράσεις ένα κασετόφωνο από εκεί και να πάμε να φάμε coocoo όταν έρθεις… χαχαχα. ευχαριστώ για τα σχόλια, τόσο ωραία, όπως πάντα you take me high!!
    φέρε τίποτα από ρομουνία πάντως. te iubesce είπαμε

Σχολιάστε

