Λίγα λόγια για τα καλά της Νίκαιας

Standard

Στις 26 Σεπτέμβρη οι αστυνομικές αρχές της χώρας εισέβαλαν στο σπίτι ενός Πακιστανού μετανάστη στη Νίκαια, ξυλοκόπησαν αυτόν και τους συγγενείς του, το μετέφεραν στον τμήμα ως ύποπτο για ξυλοδαρμό ανηλίκου όπου του πρόσφεραν ασύλληπτα βαριά βασανιστήρια και μετά τον έστειλαν σπίτι του όπου απλά πέθανε. Περισσότερα εδώ

Σκέφτηκα που ήμασταν όλοι όταν ο μετανάστης της Νίκαιας πέθανε. Όλο και κάπου θα μασταν. Το κάπου θα ήταν σπίτι, δουλειά, σχολή, για καφέ, θα δημιουργούσαμε ή θα κοιμόμασταν, θα ταξιδεύαμε με το μετρό ή θα γελάγαμε με κάποιο ανέκδοτο. Δεν με νοιάζει για τον μετανάστη. Δεν τον ήξερα. Έχω έναν στοιχειώδη ανθρωπισμό που θα με κάνει να πω μμμμ, κρίμα που πέθανε. Το ίδιο που θα πω για διάφορους αν πεθάνουν. Αλλά δεν τον ήξερα οπότε δεν με απασχολεί και τόσο πριν κοιμηθώ το ότι δε θα ναι μαζί μας.

Δεν πέθανε ένας μετανάστης. Η ελευθερία έχει πεθάνει. Δεν ξέρω πόσα χρόνια. Μάλλον πάρα πολλά. Μα δε με νοιάζει. Τη θέλω πίσω. Μα μισό λεπτό…  Είμαι ελεύθερη. Δεν ζω σε πόλεμο. Δεν με κυνηγά κανείς. Είμαι σπίτι, δουλειά, σχολή, για καφέ, δημιουργώ ή κοιμάμαι, ταξιδεύω με το μετρό ή γελάω με κάποιο ανέκδοτο. Αυτό δεν είναι? Ελευθερία. Ξέρω πως υπάρχουν πολλοί που το πιστεύουν. Που πιστεύουν πως αυτό είναι ελευθερία, αυτό είναι ευτυχία. Ξέρω ότι υπάρχουν πολλοί. Διαλέξτε έναν στην τύχη και δείξτε μου τη φωτογραφία του. Είμαι σίγουρη πω θα αντικρύσω τη φάτσα ενός ανόητου.

Αυτό λέγεται οργή? Μπα.. Αυτό λέγεται ανασφάλεια. Είναι το αντίθετο της ασφάλειας. Και όπως όλες οι μεγάλες αφηρημένες έννοιες δεν μετράται με βάση ένα δείγμα. Την δική μου τωρινή κατάσταση. Μετράται με τη δική μου τωρινή κατάσταση απέναντι σε πολλές άλλες. Θέλω να πιστεύω ότι αυτό είναι ένας κόκκος σοφίας στο κεφάλι μου.

2 responses »

  1. Για να ξέρουμε τι μας γίνεται. Και όποιος πάει να υπερασπιστεί, συλλαμβάνεται με το πρόσχημα της αντίστασης κατά της αρχής

Σχολιάστε

