Κι αύριο μέρα είναι…

Standard

Αφιερώνω αυτό το τραγούδι

στα μαθήματα που δεν έχω περάσει

σε αυτά που δεν μου έχουν δηλωθεί από αμέλειά μου

στις μετακομίσεις που κρατάνε αιώνες

στο σπίτι που είναι ακόμα βρώμικο

στη διπλωματική μου που δεν έχει αρχίσει συστηματικά

στην άδεια διδασκαλίας γαλλικών που καθυστέρησε ένα χρόνο

στο κουτί της ζάχαρης που είναι ακόμα άδειο

σε μια κουβέντα που πρέπει να κάνω με τους γονείς μου

στα μαθήματα γαλλικών στην αδερφή μου που έμειναν στη μέση

στο cd που έπρεπε να είχε γραφτεί αλλά δεν έβρισκα τραγούδια

στα χαρτιά που μου τηλεφωνούν από ένα νοσοκομείο να πάω να πάρω

στον π που δεν βρήκα την πληροφορία που μου ζήτησε στο Ίντερνετ

στην γλάστρα που έπεσε και δεν σηκώθηκε ποτέ ξανά

στην φίλη μου που περιμένει δύο μήνες να τη δω

στη Marianne που δεν έχω βρει ακόμα τι ταινία θα δούμε αύριο

στο καζανάκι που τρέχει

στην εμπιστοσύνη που έχω υποσχεθεί σε κάποιον και

σε ένα σορτς που έπεσε στο μπαλκόνι του γείτονα πριν μια βδομάδα και που μάλλον θα το έχει κάνει ξεσκονόπανο

:D:D

2 responses »

  1. θα σου μεταφέρω ένα ρητό που διάβασα κάπου στη Ταϊβάν: όταν κάτι θες πραγματικά να το κάνεις, κάντο σήμερα, τώρα, όσο πιο γρήγορα μπορείς. μην αναβάλεις για «κάποια από αυτές τις μέρες» πράγματα που είναι σημαντικά για σένα. φιλιά

  2. φοβερό βιντεάκι…!!!!
    χαζό χαμόγελο στα χείλη

    υγ: απο μένα αφιερωμένο σε «όλα αυτά που θα γίνουν για ‘μένα χωρίς εμένα»…

    καλές γιορτές να έχουμε!

Σχολιάστε

