Δώρα

Standard

Δώρα (edit 1 + edit 2)

60 ευρώ. ευχαριστώ, ευχαριστώ, υπόκλιση, ευχαριστώ, βαθιά υπόκλιση με κουδουνάκια να κρέμονται από το καπέλο μου, ευχαριστώωωωωωωωωωωωωωωωω

ένα φουλάρι

άλλο ένα φουλάρι

άλλο ένα φουλάρι (άνθρωπος σκότωσε άνθρωπο με φουλάρι)

ένα μπωλ με ένα κοκόρι απ έξω (εντάξει… κοίτα… δεν χρειάζομαι μπωλ. δεν τρώω πρωινό σε μπωλ . δεν βάζω μικρά πράγματα μέσα σε μπωλ για να μην τα χάσω. ειδικά αν είναι βρώσιμα. και επίσης έχω τρία φουλάρια μέχρι στιγμής :D)

ένα δονητή τριών ταχυτήτων (τι λες τώρα? αλλά καλύτερα. μέχρι τώρα δεν μπορούσα να φτάξω μπεσαμέλ, τώρα μπορώ! herbal essence for life :)) (****** τον περιγράφω στο τέλος του ποστ)

τέσσερα καλά βιβλία

1. Και όμως γυρίζει –  Εκδόσεις Κονιδάρης

αφιέρωση: Μαθηματικά και άλλα τέτοια που γουστάρεις δικέ μου. You are my best freak

2. Λωτρεαμόν – Εκδόσεις Πλέθρον

αφιέρωση: για τη γιορτή σου

3. Έντεκα χιλιάδες βέργες του Απολυναίρ γκιγιόμ – Ελεύθερος Τύπος

αφιέρωση: αν είχα το υποβρύχιο που θες θα έμπαινα έντεκα χιλιάδες βέργες στο βυθό σου. πώς σου φάνηκε? (ουοου :))

4. Μετά το σεισμό – Ωκεανίδα

αφιέρωση: δε σου έδειξα ποτέ πόσο φοβόμουν μη σε χάσω γιατί έτσι νόμιζα ότι θα σε βοηθήσω να μη φοβάσαι. Στην πραγματικότητα όμως ήξερα πως θα έφτανε αυτή η ώρα που θα μπορούσα να σου το πω: είχα χεστεί πάνω μου από την αρχή μέχρι το τέλος. Με τρόμαξες. Αλλά είσαι μάγκας. Όχι αστεία. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

δύο βιβλία που δε θα σχολιάσω

1. Η αδερφή μου η Κλάρα και τα ωραία λεφτουδάκια

αφιέρωση: θα σου ξεπληρώσω όλα τα λεφτά που μου έχεις δώσει σε 400 χρόνια από τώρα, στο υπόσχομαι

2. Η αδερφή μου η Κλάρα και το χοροπηδηχτό λουκανικάκι της

αφιέρωση: είμαι εγώ ζωγραφισμένη και κρατάω ένα ανδρικό μόριο (edit: η μητέρα μου έκανε λογικρισία στην άλλη λέξη γιατί είναι απαρχαιωμένη) που κάποιος προσπάθησε να το παρουσιάσει σαν λουκάνικο αλλά απέτυχε… :)

μία φωτογραφία από την αργεντινή

ένα καλσόν από δαντέλα (καλή φάση)

Ένα paper τυπωμένο.  Learning in Noise: Dynamic Decision-Making in a variable Environment

ένα κλειδί σπιτιού

ένα μαξιλάρι που λέει (ο πρόεδρος της δημοκρατίας μαζί με τους υπουργούς σου στέλνουν συγχαρητήρια….. ok)

μια κάρτα που λέει, Η Φωτεινή έχει πλούσια ερωτική ζωή, πολλούς πλούσιους άνδρες του οποίους όμως δεν επιτρέπει να την καταπιέζουν και πολλούς κρυφούς εραστές με απαράμιλλο πάθος και τόλμη. Γουστάρω, καλή γυναίκα φαίνεται.

vodka

ένα χαρτί που λέει: ωραία, έχεις τη γιορτή σου, ένα μπωλ, ένα κλειδί, έναν βυθό με σπάνια ψάρια , πεντακόσια σκατομάντηλα και ένα δονητή που δεν ξέρω ποιος στον πήρε. Μήπως μπορείς τώρα να βγεις από εκεί μέσα για να μιλήσουμε ή θα σου γαμήσω ότι έχεις και δεν έχεις με διάφορους τρόπους ξεκινώντας με το μπολ?

ένα δεύτερο χαρτί που λέει: ναι, ωραία, βγήκες. αλλά όταν κάποιος σου μιλάει έτσι βγαίνεις από το δωμάτιο με δεξί κροσσέ και όχι με μούτρα …………………….. :D

φόρμα γυμναστηρίου

παπούτσια γυμναστηρίου

ένα σετ πλεξίματος (τέλεια! το λατρεύω!)

ένα βιβλία που έχει όνομα Μιχάλης Χωνιάτης και το έχει γράψει κάποια Φωτεινή Κολοβού. εντάξει, είναι αστείο  :D αλλά δεν καταλαβαίνω τίποτα από αυτά που λέει και έκανε και 20 ευρώ :D

Αυτά

Ευχαριστώ

edit. + ένα βιβλίο learn german by yourself

edit2. ναι, έκανα μια παράλειψη γιατί δεν μπορούσα να το περιγράψω και ήθελανα προσποιηθώ ότι είμαι χωρίς ταμπού αλλά είναι άδικο. λοιπόν, αυτή που μου έκανε δώρο το δονητή και πoυ δεν τον έχω δείξει σε κανέναν τον έφτιαξε μόνη της, δηλαδή είναι ένα μικρό καλειδοσκόπιο σε σχήμα κυλίνδρου που αποκάτω έχει ένα μικρό κουτί με έναν λεπτοδουλεμένο μηχανισμό με γρανάζια και γραναζάκια που γυρίζουν και έναν αυτοσχέδιο διακόπτη με τρεις ταχύτητες. Μπράβο κορίτσι μου, φυσάς! Δηλαδή είναι δονητής τριών ταχυτήτων – καλειδοσκόπιο και πάνω λέει με μαύρο μαρκαδόρο και καλλιγραφικά γράμματα «Για να βλέπεις αστέρια γενικώς…» Το έγραψα, είδες? :D

4 responses »

  1. ΔΩΡΑ-ΔΩΡΑ-ΔΩΡΑ…

    ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ!
    ΑΠΟ ΜΑΣ ΕΔΩ (ΑΝ ΚΑΙ ΕΤΕΡΟΧΡΟΝΙΣΜΕΝΑ) ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!

    ΥΓ: ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΡΙΑ ΤΟΥ ΔΟΝΗΤΗ!

Σχολιάστε

