Τα λεφτάαααα

Standard

Aυτή την Τσικνοπέμπτη μια καλή πράξη μπορεί και να γινε αν και καθόλου δεν το θελα. Ξάφνου κατάλαβα πώς κάτι είχα χάσει………

Εσύ (ναιιιιι σε σένα μιλάω) που βρήκες σήμερα κάτι λιγότερο από δύο κατοστάρικα στο δρόμο…. αχ…. ελπίζω να μην τα φας στα μπουζούκια και σε ηλίθια ψώνια! Μακάρι να τα χες όντως ανάγκη και να πιάσουν τόπο.

ΥΓ1. δεν μου τα κλεψαν. Μου έπεσαν λόγω βλακείας μου

ΥΓ2. Αν τα μάζεψε αυτή που στεκόταν πίσω μου δε θα πιάσουν τόπο. Θα γίνουν τσιμπιδάκια, eyes shadow, lips glitter & fashion shoes, bouhouhouhouhou

ΥΓ3. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAΡΡΓΓΓΓΚΚ

5 responses »

  1. μην σκας καθόλου! και σιγά τί έχασες…κατι χαρτάκια γεμάτα βαμβακερές ίνες, υδατογραφήματα, ταινίες ασφαλείας, τμήματα ελάσματος και ιριδίζουσες λωρίδες….!! κλάιν! :):)

    Για να σου φτιάξει το κέφι

  2. έλα μωρέ ( θα έλεγα)
    σιγά, δεν τρέχει τπτ (θα ξανάλεγα)
    -αλλά είμαι σε φάση αφραγκιάς- οπότε ρωτάω..
    που το χεις το μυαλοοο σουυυυ??
    :*

Σχολιάστε

