CYHMP να βρω ένα αγγλόσπιτο

Standard

Σήμερα είχα την πρώτη μου επαφή με την Αγγλία που καλώς εχόντων των πραγμάτων θα είναι το country of residence μου τα επόμενα χρόνια. Το πήρα απόφαση. Θα σηκωθώ να φύγω πια από εδώ πέρα και θα ρίξω πίσω μου… πολλά μαύρα χαλικάκια για να μπορώ να γυρνάω όταν θα τα βρίσκω σκούρα. Όπως τώρα.

Πόσα χρόνια (πόσα?) σκεφτόμουν εκείνη τη στιγμή που θα πήγαινα στην Αγγλία και θα έμενα με τον μακρυμάλλη-κιθαρίστα σύζυγο μου σε μια σούπερ μονοκατοικία με τούβλα και απέραντο κήπο ανοιχτό πράσινο να τρέχουν τα σκυλιά μου και τα γατιά μου και γω να κοιτάζω τους γείτονες και να σκέφτομαι: χμμμ… τελικά εκείνος είναι ο δολοφόνος, έχει λάσπη στο δεξί ρεβερ.

Η επίτευξη του σπιτίσιου ονείρου ξεκίνησε πριν κανα μήνα μόνο που το όνειρο ήταν τελικά ο 13ος άθλος που άφησε ο σώφρων Ηρακλής λέγοντας: «Εγώ μαμά αυτό… ΔΕΝ το κάνω». Ο άθλος τιτλοφορείται: ΒΡΕΣ ΣΠΙΤΙ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ. Για να το θέσω σε μια πιο βαθιά υπαρξιακή βάση, η κατάσταση ανάμεσα στο αγγλικό σπίτι και εμένα είναι: Να θες να κάνεις μια καινούργια αρχή που έχεις σκεφτεί μέχρι την τελευταία της λεπτομέρειας, η πραγματικότητα να βρίσκεται σε άλλο γαλαξία και να σιχαίνεσαι τα κλισέ.

Πάμε λοιπόν, ΒΡΕΣ ΣΠΙΤΙ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ.

Όπου σπίτι = κουτί φτιαγμένο από μπετόν (συγγνώμη από ατόφιο χρυσάφι με το οποίο σκεπάστηκε ο τελευταίο φαραώ ήθελα να πω γιατί κοστίζει όσο μία σπιταρόνα στην Αθήνα) χτισμένο για απογόνους του Γκιούλιβερ με κλειστοφοβικά, απ’ έξω Bauhaus-από μέσα IKEA, ενδιαφέροντα. Εντάξει, ωραίες οι καμαρούλες μια σταλιά αλλά όχι κι έτσι.

Κοιτάζοντας λοιπόν σκεπτική εδώ και μέρες 50 ολόιδια τέτοια κουτιά για να διαλέξω το καλύτερο (?), διάλεξα ένα στην τύχη και πήρα τηλέφωνο να μάθω τι πρέπει να κάνω για να κλείσω την υπερπροσφορά (yeah!!).

Παρένθεση ((): Κάθε φορά που θέλω να πείσω κάποιον για κάτι διαλέγω μία φράση mantra την οποία επαναλαμβάνω διαρκώς, όταν δεν μου έρχεται κάποιο επιχείρημα ή απλώς για να κρατάω τη συζήτηση. Άλλες φορές πιάνει άλλες όχι. Εδώ μάλλον έπιασε μάλλον όχι. Η φράση εν προκειμένω, δώστε βάση, ήταν: Could you help me please? Αυτήν την φράση την είπα περίπου 30 φορές, οπότε θα την ονομάσουμε (CYHMP).

Παίρνω τηλέφωνο λοιπόν με ένα CYHMP να πέφτει κάθε πέντε δευτερόλεπτα να μάθω τι και πώς και μου λένε τα πασιφανή λογικά καθέκαστα για το αίτημά μου, μα πώς είναι δυνατόν να μην τα ξέρω?

Για να νοικιάσετε το κουτί υπερπροσφορά πρέπει να μας δώσετε μπροστά 5000 ευρώ και σε περίπτωση που δεν έρθετε να κλειστείτε μέσα σε αυτό, μην ανησυχείτε, εμείς θα κρατήσουμε τα λεφτά σας και δεν θα σας δώσουμε τίποτα πίσω.

Α, καταλαβαίνω… είπα, ευτυχώς ήρεμη από το υπερπολλαπλό μίνι εγκεφαλικό. (Οh, I see…). Πρέπει να πήρα πολύ θάρρος από την άμεση ανάνηψη γιατί συνέχισα λέγοντας:

Λοιπόν, ακούστε (well listen to me, CYHMP). Δεν έχω μία (i have no money, CYHMP) και δεν τα πληρώνω αυτά (i dont pay this shit (ε δεν το είπα, μην χαίρομαι), CYHMP), βρείτε μια λύση (find a solution, CYHMP). Και κάπως έτσι περνάς τον μισό Ατλαντικό μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα.

Και τότε μου είπαν: Αγαπητή Φοντίνι, γιατί δεν μας το είπες? Φυσικά μπορούμε να το κανονίσουμε αυτό για σένα με κάποιον τρόπο. Μπορείς να μας δώσεις 2000 ευρώ μπροστά και μετά να μας πληρώνεις κάθε μήνα το νοίκι σου.

Seriously, now? (σοβαρά, τώρα?) CYHMP?

Yes, exactly, of course, there is no problem.

Oh, thank you so much, you are so Helpful indeed.

Σιγά μην το κλείσω. To σπίτι, γιατί το τηλέφωνο το έκλεισα, δεν φτάνει που έγραφε ένα τέταρτο, πέφταν οι μονάδες και πάλι ριγμένη βγήκα…

Όντως, γιατί δεν τους είχα πει ότι δεν θέλω να πληρώσω όσο σχεδόν ο ετήσιος βασικός μισθός του Έλληνα πολίτη, πώς το παρέλειψα? Αγγλία, κάθε μέρα πιο κοντά. Σοβαρά, φοβάμαι πως αν τελικά πληρώσω θα πάω εκεί και θα δω να με περιμένει ένα χαρτόκουτο με το όνομα Fontini επάνω και δεν θα μπορώ να κάνω και welcome party.

Δεν αρχίσαμε καλά για να μην αναφέρω και τους 15 βαθμούς και την ακατάσχετη βροχή που έχει Αύγουστο μήνα στην γη της επαγγελίας μου.

υγ. φυσικά θα ακολουθήσει ποστ για το πώς βρήκα διαμονή

2 responses »

Σχολιάστε

